Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 158
Status
Stängd för vidare inlägg.
KRAAAM till er som behöver! :love::love: (jag skulle behöva en liten en jag också...missade ett pass igår med världens finaste instruktör - för att jag inte visste att det var eftersom Actic är sämst på det där med information :cry: )

Annars är jag glad för att Bj:n gick så, så, så bra idag :love:
Och så fick jag en himla fin komplimang från den enda Bj-instruktören jag faktiskt inte gillar :D

...och så kom en förfrågan om att "Actic kraftkällan" vill följa mig på Instagram :rofl:
Undrar vem av alla som kom på den idén :rofl:

Senast ändrad:
Skönt att ha haft fullt upp idag...så hann jag inte tänka så mycket. Nu brinner ett ljus för mamma här hemma, på hennes 64-års dag som hon inte fick uppleva :(

Förutom ett härligt danspass och allt därtill så fick jag även några härliga timmar med fina @imrahil :love: :love:

Så ja, det är både upp och ner idag...men glad att det till största delen känns positivt ändå. Hade varit så otroligt jobbigt annars...

Skönt att ha haft fullt upp idag...så hann jag inte tänka så mycket. Nu brinner ett ljus för mamma här hemma, på hennes 64-års dag som hon inte fick uppleva :(

Förutom ett härligt danspass och allt därtill så fick jag även några härliga timmar med fina @imrahil :love: :love:

Så ja, det är både upp och ner idag...men glad att det till största delen känns positivt ändå. Hade varit så otroligt jobbigt annars...
Massa stora kramar till dig, älskade vännen

Jag fick nyss detta på mailen.

Hello Dear,
How are you doing today? am mathew and i must tell you how delighted i am to send you this mail. Am a single parent from Chicago,and i hope you don't get angry at my little note, I have been a widower for the last couple of years, After the death of my wife some years ago, i decided to move on in search of a partner.And I hope we can get to know more about each other! A friend of mine found his soul-mate through this medium. I like us to get acquainted via the exchange of mails as it takes time for people to compose an email and say a little about themselves. I have a son and a Labrador retriever as family and will like to know more about. Attached with this mail are my pictures for your perusal. I look forward to reading your mail. Here is my email (fingerline852@outlook.com ) God bless and have a nice day.
Regards

Vad vinner folk på sånt där? Den som svarar - blir hen lurad från hus och hem? Hur stor är sannolikheten för att man ska nappa???

Vv stukat knä blev diagnosen, ömmande ledband- och muskelfästen på insidan. Behandlas med träning. Skönt det iaf även om det nya knakandet i knät oroar mig ännu.

Jag behöver få tag i 3 stycken pallkragar...hur svårt ska det vara egentligen? O_o Jag har ingen lust att köpa nya dyra fån nån butik för flera hundratals kronor!

Tips?

Har packat 2 flyttkartonger och flyttat en del av de olästa böckerna till bokhyllan så man slipper riskera att de trillar i huvudet på en när man sover :p

Var till hematologen idag, det stod inget om benmärgsprov i kallelsen men jag hade ju googlat så visste till 99% säkerhet att det skulle bli ett sånt, ändå blev jag typ rädd när han sa att han skulle göra ett. :nailbiting: :arghh:
Nåja, rätt obehagligt men jag klarade det (har upplevt värre smärta i ryggen...), ville typ kravla iväg där ett tag men punkttrycket i höftbenet gjorde att jag inte kunde röra mig. :nailbiting: (+visste ju att jag måste ligga still).
Vet inte om han tog vävnadsbiopsi också men när vätskan sögs upp kändes det ett "slurp". :wtf:
Sköterskan sa efteråt att jag var jätteduktig. :D Lite stolt över mig själv nu. :banana:

DNA-provet som jag lämnade förut var normalt. Skönt det. :up:

Måste bara berätta om läkarens reaktion när han klickade upp min medicinlista på datorn: "HERREGUD"!

:angel:

Fast det var ju alla jag har nu och har haft tidigare, tar inte alla samtidigt liksom...hade med mig en lista på de jag tar nu och då blev han lite lugnare verkade det som. :laugh:

:D

Hade det värsta passet någonsin idag, gör aldrig om det igen...blä. (Det var något nytt påhitt med en jättekonstig instruktör som antingen körde uppvisning eller slet tag i mig och försökte "hjälpa" när hon såg att det inte fungerade. Blörk!)
På lördag är det i alla fall BodyJam med den bästa :love::love (fan ta dem om de tar bort det passet nu, för sedan verkar det inte som att hon kör något pass på minst två veckor - SLUTAR hon så vet jag inte VAD jag gör :eek::cry: Och jag är inte ensam, hon har en fanclub :love: Vi är överens om att vi mest troligt slutar allihop om hon gör det...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 504
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • 12 kvm utbyggnad?
  • Cykelhjälm till bebis

Hund, Katt, Andra Djur