Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är möjligt att man sover med siliconöronproppar och drömmer om godis en hel natt för att halvt vakna och ta godisbiten i handen och stoppa i munnen och tugga några gånger och inse att det smakar inte alls som i drömmenoch spotta ut tuggat silicon i handen
![]()
Förstår dig. När man inte "trivs" med sin hobby längre så är det extremt tungt. Hoppas att tjafset upphör.jag ooooooooorkar inte mer. ingenting går bra just nu. Precis allt känns bara skit. Stallet är min fristad dit jag åker när jag behöver en paus från resten av livet. Jag vill inte åka till stallet för jag orkar inte med tjafs. Jag orkar inte. Det är så illa så jag sitter och tänker ut annonser på hästarna..Jag orkar inte
tyvärr kommer det inte upphöra utan en massa tjafs...och bråk.. Klubben är ökänd här i stan för den dåliga stämning som alltid varit i stallet, så dom stängde ner stallet en vinter för att börja på ny kula med helt nya hyresgäster... men vad hjälper det när det som är överenskommet mellan hyresgäster och styrelse bara struntas i.. Det är en liten ideell förening i ett litet samhälle utanför en liten stad.. alla håller varandra om ryggen och uppsatta regler verkar inte gälla om man är kompis med rätt person...Förstår dig. När man inte "trivs" med sin hobby längre så är det extremt tungt. Hoppas att tjafset upphör.
Är i något liknande situation, men har eventuellt hittat en annan stallplats. Har dock svårt att bestämma mig och ingen stallplats är perfekt, vilket stör mig :P Stör mig på att det ska vara så ont om stallplatser där jag bor, hade jag vetat detta hade jag inte flyttat hit.tyvärr kommer det inte upphöra utan en massa tjafs...och bråk.. Klubben är ökänd här i stan för den dåliga stämning som alltid varit i stallet, så dom stängde ner stallet en vinter för att börja på ny kula med helt nya hyresgäster... men vad hjälper det när det som är överenskommet mellan hyresgäster och styrelse bara struntas i.. Det är en liten ideell förening i ett litet samhälle utanför en liten stad.. alla håller varandra om ryggen och uppsatta regler verkar inte gälla om man är kompis med rätt person...
Det finns inga andra stall i närheten heller som har lediga platser, så det återstår typ att hitta något stall som står tomt.. utan att annonsera efter stall eller stallplatser, för skulle det komma fram att jag ens tänker tanken på att byta stall så kommer det bli ännu mer tjafs..
Just nu står mitt hopp till att en ingift släkting vill hyra ut en gård till oss så vi kan bygga stall där.. var vi nu ska hitta pengarna till det?
Irriterande ju :/Att frivilligt åka buss "i onödan" är en sak, men att åka i onödan för att någon inte orkar sköta skolan (och därmed stannar hemma och lika gärna kan ta hand om hunden själv) är något heeelt annat, som jag börjar ledsna rejält på!!!
Jag har månadskort och kanske har jag även tid att "slösa" men det är fortfarande MIN tid!![]()