Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 162
Status
Stängd för vidare inlägg.
Inser att det med kommande flytt kommer både boendekostnaden och kostnaden för stallplast öka, men hoppas att jag kommer må bättre på nya jobbet!

Solen skiner men der blåser så jäkla kallt.
Nu ska jag iaf dricka kaffe och fundera på middag.
Dottern är hos pappa i helgen, hon bor ju hos mig på heltid just nu, så jag är barnledig.

Varit och ansökt om bidrag från församlingens stiftelsehandläggare idag. Hon sa att hon skulle bevilja 5000 kr :up: Så nu har jag skyndat mig att beställa sommarkläder och skor innan det blir slutsålt. En skjorta jag tänkt köpa var slut redan men hittade en annan till samma pris. :up:
Sen tog jag en promenad i solen och blåsten. :up:
Sovit rätt okej inatt också, la mig 00:30 och vaknade 5 men somnade om till 9. :up:
Känns bra idag. :up:
:up:

Varit och ansökt om bidrag från församlingens stiftelsehandläggare idag. Hon sa att hon skulle bevilja 5000 kr :up: Så nu har jag skyndat mig att beställa sommarkläder och skor innan det blir slutsålt. En skjorta jag tänkt köpa var slut redan men hittade en annan till samma pris. :up:
Sen tog jag en promenad i solen och blåsten. :up:
Sovit rätt okej inatt också, la mig 00:30 och vaknade 5 men somnade om till 9. :up:
Känns bra idag. :up:
:up:
Borde också uppdatera garderoben lite, men orkar verkligen inte.

När man väl tagit beslutet så vill man bara få det gjort. Inte behöva vänta på att pengar ska finnas och öppettider på vardagarna. :(

Gick hem ifrån jobbet med snälla ord. Gjorde mig glad.

Men jag är bitter för foten gör ont och jag känner mig ledsen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
378
· Visningar
12 033
Senast: MJLee
·
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar