16.55 skriver kvällens Bp-instruktör på fb att det blir gammalt program "granater och explosioner! Träningsvärk utlovas!"
Nu är det för sent att avboka
Nu är det för sent att avboka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att det finns en bukefalist vars medicin kostar 10 500 kr för två doser (en dos i veckan).Måste också snart till apoteket för att hämta medicin. Men som tur är kostar en burk under 100:- och räcker 1,5 månad typ.![]()
Det är då man får vara glad att vi har högkostnadsskydd.Har för mig att det finns en bukefalist vars medicin kostar 10 500 kr för två doser (en dos i veckan).![]()
Japp.Det är då man får vara glad att vi har högkostnadsskydd.
Kan du inte ansöka om konto på ditt apotek och dela upp det på flera månader? Det fick jag göra när jag inte hade pengar till mediciner.Min ena medicin kostar 10.000:-/2 sprutor, som tas en gång varannan vecka. Tur den är effektiv iaf...
Högkostnadsskydd är jättebra, men nästa månad ska jag hosta upp 2200:- bara sådär. Vet inte hur jag ska lösa det![]()
Grymt!Fick A på Biologiprovet![]()
Jag är också cad-ritareCAD-ritare, har fått in en som inte har några förkunskaper alls inom det...
Såna fördelar får inte jag. Kan vara vaken ett dygn och måste ändå ta piller för att kunna somna.Fördelen med att sovit för lite natten som var är att det är inga problem att somna ikväll.
Har för mig att det finns en bukefalist vars medicin kostar 10 500 kr för två doser (en dos i veckan).![]()