Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 162
Status
Stängd för vidare inlägg.
16.55 skriver kvällens Bp-instruktör på fb att det blir gammalt program "granater och explosioner! Träningsvärk utlovas!"
Nu är det för sent att avboka :nailbiting:

Jag var till apoteket idag för att köpa melatonin. Fick ta ut fyra burkar :eek: Brukar bara få två åt gången. Köpte Bricanyl och Rhinocort också. Är uppe i rätt hög rabatt nu :up: för allt kostade drygt 300. En melatoninburk kostar normalt 326 kr.
Läste på nätet att melatonin och buspiron i kombination (jag äter båda) kan verka antidepressivt. :banana: Kanske därför jag mår bättre nuförtiden. :up:

Blir så trött. Först åkte jag 20 mil (10 dit och 10 hem) till ortopedklinik för att få utlåtande om foten och göra avtryck till inlägg. Några dagar senare åkte jag samma tur för att hämta dom. Förra veckan var jag dit för att skaffa ett par inlägg till men eftersom mallarna var kastade fick vi ta nya avtryck och därmed fick jag hämta dom en annan dag(igår) så 80 mil och rätt mkt bensinpengar. Nu när jag lägger dom nya inläggen i skor så är dom svåra att få i och hälen blir knölig. Så jag gissar på att det blir 20 mil till. SUCK.

Min ena medicin kostar 10.000:-/2 sprutor, som tas en gång varannan vecka. Tur den är effektiv iaf...
Högkostnadsskydd är jättebra, men nästa månad ska jag hosta upp 2200:- bara sådär. Vet inte hur jag ska lösa det :(

Boswellia ört till häst är slutsåld och har råvarubrist på de som säljer örter till vettiga priser. :(
Blev tvungen att beställa från en mycket dyrare sida.:crazy: Men måste ju ha det till hästen. Som börjar bli gammal och har sina skavanker.

Min ena medicin kostar 10.000:-/2 sprutor, som tas en gång varannan vecka. Tur den är effektiv iaf...
Högkostnadsskydd är jättebra, men nästa månad ska jag hosta upp 2200:- bara sådär. Vet inte hur jag ska lösa det :(
Kan du inte ansöka om konto på ditt apotek och dela upp det på flera månader? Det fick jag göra när jag inte hade pengar till mediciner.

Det var ett himla roligt Bp-pass! :D
Nu ska jag försöka sova så klockan kan bli 12.00 imorgon (då antar jag att mötet med FK/AF är avklarat...) och då ska jag se fram emot "favorit i repris" med RoboJam :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
370
· Visningar
11 677
Senast: Ingela_S
·
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden