Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 161
Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte jag heller. Och inte har jag någon att prata med...så jag äter knäckebröd istället.
Var nere och käkade en macka. Nu funderar jag på om jag är kissnödig igen.
Trött på en viss karl men äntligen verkat han fatta vinken.
Ingen är gladare än jag för jag behöver positiva människor i mitt liv ju :)

Varför inte bara säga "tack och adjö" rakt ut?
Jag insåg ikväll (nåja igår kväll) när jag och S satt och pratade att jag är nog bannemig ensam ensam, än ensam tillsammans med någon som jag inte får ut något av. Därav sa jag upp bekantskapen/"vänskapen" till en hel del energitjuvar rakt av. SÅ skönt!
Så nu är jag ensam.
Men det är rätt skönt ändå...finns ju alltid någon att prata med liksom. Och så kan jag välja själv vilken nivå av energi jag vill ge till dem.
Litar inte på folk heller ändå så.

Varför inte bara säga "tack och adjö" rakt ut?
Jag insåg ikväll (nåja igår kväll) när jag och S satt och pratade att jag är nog bannemig ensam ensam, än ensam tillsammans med någon som jag inte får ut något av. Därav sa jag upp bekantskapen/"vänskapen" till en hel del energitjuvar rakt av. SÅ skönt!
Så nu är jag ensam.
Men det är rätt skönt ändå...finns ju alltid någon att prata med liksom. Och så kan jag välja själv vilken nivå av energi jag vill ge till dem.
Litar inte på folk heller ändå så.
Samma här..
Orkar inte var den som ska ringa och så heller utan vill folk umgås får de anstränga sig lite med.
Måste bara fixa boende så kommer jag och e till Uppsala runt den 12-13 juni :)

Jag har gett upp hoppet om att folk ska höra av sig och vilja umgås...det händer liksom inte. (ja förutom L på torsdagar då...guld värt! :D :love:) och jag kommer vara alldeles ensam när jag fyller. Å andra sidan är det inget att fira heller så vad fan.

Fy fan vad jag -H A T A R- när alla pengar går åt till utgifter och mat!

Fucking hate it :wtf:

Samtidigt som jag ändå är tacksam att pengarna ändå täcker upp skiten :up:

Jag har gett upp hoppet om att folk ska höra av sig och vilja umgås...det händer liksom inte. (ja förutom L på torsdagar då...guld värt! :D :love:) och jag kommer vara alldeles ensam när jag fyller. Å andra sidan är det inget att fira heller så vad fan.
Vi är där när du fyller i all fall :)
Om vi så ska tälta haha

Är ni? :eek:
Vv:
Träningsvärk träningsvärk träningsvärk!
Igår innan "RoboJam" :
Förvänta dig meeeeeeeeer!
...och mer blev det! Mina lååår, Mina beeeen!
Ikväll kör vi Bp med typ 100 knäböjs och "alltid eeeeen tiiiiiiill!" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 545
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna