Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller. Och inte har jag någon att prata med...så jag äter knäckebröd istället.Vv jag har inte somnat än![]()
Var nere och käkade en macka. Nu funderar jag på om jag är kissnödig igen.Inte jag heller. Och inte har jag någon att prata med...så jag äter knäckebröd istället.
Samma här..Varför inte bara säga "tack och adjö" rakt ut?
Jag insåg ikväll (nåja igår kväll) när jag och S satt och pratade att jag är nog bannemig ensam ensam, än ensam tillsammans med någon som jag inte får ut något av. Därav sa jag upp bekantskapen/"vänskapen" till en hel del energitjuvar rakt av. SÅ skönt!
Så nu är jag ensam.
Men det är rätt skönt ändå...finns ju alltid någon att prata med liksom. Och så kan jag välja själv vilken nivå av energi jag vill ge till dem.
Litar inte på folk heller ändå så.
Vi är där när du fyller i all fallJag har gett upp hoppet om att folk ska höra av sig och vilja umgås...det händer liksom inte. (ja förutom L på torsdagar då...guld värt!![]()
) och jag kommer vara alldeles ensam när jag fyller. Å andra sidan är det inget att fira heller så vad fan.
Ja usch va trist.Fy fan vad jag -H A T A R- när alla pengar går åt till utgifter och mat!
Fucking hate it
Samtidigt som jag ändå är tacksam att pengarna ändå täcker upp skiten![]()
Känner så här just nu![]()
Så farligt var det egentligen inte, håller på och lär upp en ny på jobbet och ibland känns det inte som det går in det jag säger.Inte roligt ju!
Hihi kan vara nog ibland.Så farligt var det egentligen inte, håller på och lär upp en ny på jobbet och ibland känns det inte som det går in det jag säger.
Någon gång ska det väl gå inHihi kan vara nog ibland.![]()
Vad jobbar du med/som?Någon gång ska det väl gå in![]()
CAD-ritare, har fått in en som inte har några förkunskaper alls inom det...Vad jobbar du med/som?