Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 161
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja alltså, jag har kommit över det värsta nu, så jag tänker såklart inte ge mig utan fight. Det får jag inte heller :D
Såklart har jag fått höra precis det jag behöver höra för att ge upp och inte ge upp :rofl:
Näe, ångesten under passet vet jag precis vad det berodde på. Och att jag inte vill gå till just det gymmet mer är för att det är speglar precis ÖVERALLT. Utom ena sidan, där är det istället glasvägg ut till korridoren.
Kommer jag då av mig och inte kan koppla bort speglarna längre så...då är det liksom kört.

Funderar på om man ska skaffa för datamängd på det mobila bredbandet, om 50gb räcker eller om man ska satsa på 100gb. Streamar och lyssnar på musik ganska mycket samt laddar ner poddcast. Men samtidigt hur mycket tid kommer man ha kvar efter heltids jobb och häst till att sitta vid datorn?

Fy fan vad jag har vräkt i mig onyttigheter idag :eek:
Först vitchoklad cheesecake och islatte med mormor på stan, sedan mötte jag en av våra "gamla" (fast hon var yngst. Haha) instruktörer så hon "lurade på" mig en enorm Frappino på EspressoHouse, när hon i kassan (de kände varandra) frågade vilken storlek så ba: "ta en stor, med grädde!" :eek: :rofl:
Men den var goooooooooooooooood :d :d
Jag saknar henne, hon var en riktig glädje-och energispridare (ja - det finns fler :rofl: ) så det är ju kul om man kan ses sådär bara :D
Nu sitter jag och äter chips, behövde salt och tänkte att jag kan lika gärna maxa kalorierna idag.

Galna kaniner, delade av buren nu för att min stora vägrar vara ute och den lille vart sur haha.
De ska ha varsin bur sen så detta är bara tillfälligt men ändå.

@GotAsecret
Sån är jag med :o med onyttigheter. Maxar gärna varje dag senaste veckan, måste skärpa mig innan jag börja rulla fram :down: Tur att jag kan träna iaf.

Idag, just i denna stund känner jag mig lite trött på värmen faktiskt. Kanske inte värmen egentligen, men när jag inte ens kan sitta i lugn och ro och dricka kaffe utan att svetten börjar rinna, så har det idag gått för långt. Så nu vill jag ha ett rejält åskväder!

Idag, tack.

@GotAsecret
Sån är jag med :o med onyttigheter. Maxar gärna varje dag senaste veckan, måste skärpa mig innan jag börja rulla fram :down: Tur att jag kan träna iaf.
Exakt...och den här träningsveckan blir inte nådig :rofl:
Jag hoppas schemat blir mer varierat snart, kan ju inte köra strykepass 5/7 dagar i veckan heller :eek: (allt utom Bj:n är styrkepass på ett eller annat sätt, fast Bj:n blir ju då mer mental styrka :rofl: ) ja, jag vet, jag har fler anläggningar att välja på. Men jag vill inte.
Inte minst för att jag faktiskt inte är någon dansare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 545
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna