En instruktör tyckte att jag skulle testa Gs OCH Ba på onsdag...tur att det "bara" är 30 x 30 min då...
För någon Bj blir det i alla fall inte.
För någon Bj blir det i alla fall inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!! En kompis till mig gifter sig oxå imorgon!Gifter mig imorgon![]()
Stort grattis ju!!!!!Gifter mig imorgon![]()
TackDu är så duktig @EmmaW![]()
Underbart! Det är du verkligen värd!I dag blev det klart med sista inkassot och jag har under sista 1,5 veckan lyckats förhandla ner skulderna med nästan en tredjedel![]()
Det är en enorm skillnad på summan nu och lånet av min faster behövde inte bli mer än ca 2/3 av vad som behövdes från början
Inga fler skenande räntor och postlådan har ekat så ovanligt tom sista dagarna att jag nästan började undra om brevbäraren hade glömt bort mig
Känner mig så himla glad och fri![]()
![]()
Inte döva ngt samvete över att du har mått lite extra gott en kväll!En trerätters middag...med ALLDELES för god mat![]()
Lite alkohol till det, och efter det...
Eventuellt borde jag gå på Bj:n imorgon för att döva dåliga samvetet över all mat. Men så kommer ångesten från i onsdags...fan.
Törs inte boka nu heller för i så fall måste jag avboka SENAST 07.59 och oavsett vilket skick jag är i då så är det åt skogen för tidigt för att ställa larm till att hinna avboka...OM jag mot all förmodan är bakis behöver jag sova oavsett.
Om jag är i skick för det och det finns plats så...kanske. Kanske.