Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 160
Status
Stängd för vidare inlägg.
En instruktör tyckte att jag skulle testa Gs OCH Ba på onsdag...tur att det "bara" är 30 x 30 min då...
För någon Bj blir det i alla fall inte.

Herrejävlar vad jag har ätit! Blev bjuden på restaurang av farbror och hans blivande sambo. ..nu MÅSTE jag ju gå på Bj:n imorgon och försöka skaka av mig lite i alla fall :o

I dag blev det klart med sista inkassot och jag har under sista 1,5 veckan lyckats förhandla ner skulderna med nästan en tredjedel :bow:
Det är en enorm skillnad på summan nu och lånet av min faster behövde inte bli mer än ca 2/3 av vad som behövdes från början :bow:
Inga fler skenande räntor och postlådan har ekat så ovanligt tom sista dagarna att jag nästan började undra om brevbäraren hade glömt bort mig :p
Känner mig så himla glad och fri :banana: :D

En trerätters middag...med ALLDELES för god mat :d :d
Lite alkohol till det, och efter det...

Eventuellt borde jag gå på Bj:n imorgon för att döva dåliga samvetet över all mat. Men så kommer ångesten från i onsdags...fan.
Törs inte boka nu heller för i så fall måste jag avboka SENAST 07.59 och oavsett vilket skick jag är i då så är det åt skogen för tidigt för att ställa larm till att hinna avboka...OM jag mot all förmodan är bakis behöver jag sova oavsett.

Om jag är i skick för det och det finns plats så...kanske. Kanske.

I dag blev det klart med sista inkassot och jag har under sista 1,5 veckan lyckats förhandla ner skulderna med nästan en tredjedel :bow:
Det är en enorm skillnad på summan nu och lånet av min faster behövde inte bli mer än ca 2/3 av vad som behövdes från början :bow:
Inga fler skenande räntor och postlådan har ekat så ovanligt tom sista dagarna att jag nästan började undra om brevbäraren hade glömt bort mig :p
Känner mig så himla glad och fri :banana: :D
Underbart! Det är du verkligen värd!

En trerätters middag...med ALLDELES för god mat :d :d
Lite alkohol till det, och efter det...

Eventuellt borde jag gå på Bj:n imorgon för att döva dåliga samvetet över all mat. Men så kommer ångesten från i onsdags...fan.
Törs inte boka nu heller för i så fall måste jag avboka SENAST 07.59 och oavsett vilket skick jag är i då så är det åt skogen för tidigt för att ställa larm till att hinna avboka...OM jag mot all förmodan är bakis behöver jag sova oavsett.

Om jag är i skick för det och det finns plats så...kanske. Kanske.
Inte döva ngt samvete över att du har mått lite extra gott en kväll!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 518
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10