Fullmånefas. Sömn är kört för mig och jag är fullständigt överkänslig...Försöker somna på jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fullmånefas. Sömn är kört för mig och jag är fullständigt överkänslig...Försöker somna på jobbet.
YYYYYYYYL!!!!Fullmånefas. Sömn är kört för mig och jag är fullständigt överkänslig...
Jag har börjat reagera på det på slutet. Plus att jag ligger på spänn på jobbet. Sovit har jag gjort men vaknat väldigt ofta.Fullmånefas. Sömn är kört för mig och jag är fullständigt överkänslig...
Fullmånefas. Sömn är kört för mig och jag är fullständigt överkänslig...
Fullmånefas. Sömn är kört för mig och jag är fullständigt överkänslig...
Detsamma!Tvärtom för mig. Sover som en baby då.
Time to hit the road! Trampa till spåret och utegymmetÄr inte helt på tiptop, men det blir bra ändå.
Ha det gött folks![]()
Samma härTvärtom för mig. Sover som en baby då.
Jag behöver inte ens fundera, symptomen är klockrena. Överkänslig och så blir jag aldrig sovtrött liksom...Tack, det hade jag glömt bort. Det förklarar varför jag sov skräp inatt...![]()
Ingen Bj för mig idag, kanske aldrig mer. It sucks.
(idag kan jag i alla fall skylla på igår...annars hade jag eventuellt övervägt att gå för att se om det ens är någon idé mer.)
Men alltså, i onsdags var i onsdags. Låt inte vaf som hände då styra vad du gör idag! Vad är det för chans du missar om du inte är med på fler pass?? Var inte så hård mot dig själv! Ha kul under passet utan prestationsångest, om det är det som det handlar om? Skit samma om movesen inte sitter, vem fan bryr sig??? Ha kul och gör det bästa av situationen. Huvudsaken är ju antagligen att du rör på dig, eller?? Ingen annan bryr sig om hur andra gör, alla har fullt upp med sitt, så loosen up!! It's no Big deal!!! Ha kul och gör så gott du kan!@Fan of Bill fick panik under passet i onsdags, och gick ut. Jag gick ut. Jag FÅR inte gå ut, jag SKA inte gå ut. Men nu gjorde jag det. Och grät hela vägen hem. Jag kan helt enkelt inte.
Så hur det än är så går onsdagarna bort - vilket gör att det bara blir bj på lördagar eftersom de tog bort måndagspassen
Och jag behöver helt enkelt fler än ett pass i veckan för att ha en chans.
På onsdagar blir det Ba30 och Gs30 istället. Suck.
Fast om jag inte ändrar mig frivilligt så misstänker jag att tidsfristen går ut lördag v.30jaja. Vi får väl se...nu är det som det är i alla fall...och detta är en överjävlig situation för mig oavsett vad som händer.
Mår fortfarande dåligt över VARFÖR jag gick ut, och vill helst inte hamna där igen. Då vet jag inte vad jag gör(mer än att fullständigt gå sönder...)
Men hey...vilket sätt att uttrycka sig på! LITE lätt överdrivet va?Men alltså, i onsdags var i onsdags. Låt inte vaf som hände då styra vad du gör idag! Vad är det för chans du missar om du inte är med på fler pass?? Var inte så hård mot dig själv! Ha kul under passet utan prestationsångest, om det är det som det handlar om? Skit samma om movesen inte sitter, vem fan bryr sig??? Ha kul och gör det bästa av situationen. Huvudsaken är ju antagligen att du rör på dig, eller?? Ingen annan bryr sig om hur andra gör, alla har fullt upp med sitt, så loosen up!! It's no Big deal!!! Ha kul och gör så gott du kan!
@Fan of Bill fick panik under passet i onsdags, och gick ut. Jag gick ut. Jag FÅR inte gå ut, jag SKA inte gå ut. Men nu gjorde jag det. Och grät hela vägen hem. Jag kan helt enkelt inte.
Så hur det än är så går onsdagarna bort - vilket gör att det bara blir bj på lördagar eftersom de tog bort måndagspassen
Och jag behöver helt enkelt fler än ett pass i veckan för att ha en chans.
På onsdagar blir det Ba30 och Gs30 istället. Suck.
Fast om jag inte ändrar mig frivilligt så misstänker jag att tidsfristen går ut lördag v.30jaja. Vi får väl se...nu är det som det är i alla fall...och detta är en överjävlig situation för mig oavsett vad som händer.
Mår fortfarande dåligt över VARFÖR jag gick ut, och vill helst inte hamna där igen. Då vet jag inte vad jag gör(mer än att fullständigt gå sönder...)