Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 160
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen Bj för mig idag, kanske aldrig mer. It sucks.
(idag kan jag i alla fall skylla på igår...annars hade jag eventuellt övervägt att gå för att se om det ens är någon idé mer.)

Ingen Bj för mig idag, kanske aldrig mer. It sucks.
(idag kan jag i alla fall skylla på igår...annars hade jag eventuellt övervägt att gå för att se om det ens är någon idé mer.)

Men? Varför? Vad har hänt:confused:

BJ var ju ditt liv! Din stora glädje och överlevare! Och din stora kärlek här i livet :heart

VV

Nuuuuu har jag satt mig ner och tar ett djupt andetag. Träningen imorses är sedan länge avklarad, sen har jag roat mig på stan. En lördag. Bland alla människor. :p

Gick hur bra som helst, känns kanon det här, jag är på så rätt spår och äntligen börjar kunna skymta mig själv igen :love: Den där människan som fanns innan denna trötta- och -intefolkiöverflödgillande-människan dök upp och bosatte sig i mig under alldeles för lång tid.

Men jag är starkt på väg tillbaka :heart Det har tagit alldeles för lång tid, men tydligen behöver jag tid och mer tid ska det bli. Nu är det bara jag, me myself and I som gäller. Och jag SKA jobba heltid igen - så det så!

Men under tiden - en dag i taget - tills jag är där. För denna strategi funkar :up:

Har handlat tre plagg och ätit en enportionsrätt. Sitter ute i solen och njuter och tittar på trav. Ett nattpass kvar.

@Fan of Bill fick panik under passet i onsdags, och gick ut. Jag gick ut. Jag FÅR inte gå ut, jag SKA inte gå ut. Men nu gjorde jag det. Och grät hela vägen hem. Jag kan helt enkelt inte.
Så hur det än är så går onsdagarna bort - vilket gör att det bara blir bj på lördagar eftersom de tog bort måndagspassen :cry:
Och jag behöver helt enkelt fler än ett pass i veckan för att ha en chans.
På onsdagar blir det Ba30 och Gs30 istället. Suck.
Fast om jag inte ändrar mig frivilligt så misstänker jag att tidsfristen går ut lördag v.30 :cool: jaja. Vi får väl se...nu är det som det är i alla fall...och detta är en överjävlig situation för mig oavsett vad som händer.
Mår fortfarande dåligt över VARFÖR jag gick ut, och vill helst inte hamna där igen. Då vet jag inte vad jag gör :cry: (mer än att fullständigt gå sönder...)

@Fan of Bill fick panik under passet i onsdags, och gick ut. Jag gick ut. Jag FÅR inte gå ut, jag SKA inte gå ut. Men nu gjorde jag det. Och grät hela vägen hem. Jag kan helt enkelt inte.
Så hur det än är så går onsdagarna bort - vilket gör att det bara blir bj på lördagar eftersom de tog bort måndagspassen :cry:
Fast om jag inte ändrar mig frivilligt så misstänker jag att tidsfristen går ut lördag v.30 :cool: jaja. Vi får väl se...nu är det som det är i alla fall...och detta är en överjävlig situation för mig oavsett vad som händer.
Mår fortfarande dåligt över VARFÖR jag gick ut, och vill helst inte hamna där igen. Då vet jag inte vad jag gör :cry: (mer än att fullständigt gå sönder...)
Men alltså, i onsdags var i onsdags. Låt inte vaf som hände då styra vad du gör idag! Vad är det för chans du missar om du inte är med på fler pass?? Var inte så hård mot dig själv! Ha kul under passet utan prestationsångest, om det är det som det handlar om? Skit samma om movesen inte sitter, vem fan bryr sig??? Ha kul och gör det bästa av situationen. Huvudsaken är ju antagligen att du rör på dig, eller?? Ingen annan bryr sig om hur andra gör, alla har fullt upp med sitt, så loosen up!! It's no Big deal!!! Ha kul och gör så gott du kan!

om du var en del till en bordsfläkt, var skulle du gömma dig då?
jag plockade isär bordsfläkten på köksbänken häromdagen. flyttade mig inte från bänken under hela tiden. Och nu är en del borta. En vit rund plastbit som är gängad på både insida och utsida.. Jag har tömt hela köket på alla lösa delar, men delen är borta! :confused: :crazy:
Det är vaaaaaaaaaaaaarmt! :arghh:

Men alltså, i onsdags var i onsdags. Låt inte vaf som hände då styra vad du gör idag! Vad är det för chans du missar om du inte är med på fler pass?? Var inte så hård mot dig själv! Ha kul under passet utan prestationsångest, om det är det som det handlar om? Skit samma om movesen inte sitter, vem fan bryr sig??? Ha kul och gör det bästa av situationen. Huvudsaken är ju antagligen att du rör på dig, eller?? Ingen annan bryr sig om hur andra gör, alla har fullt upp med sitt, så loosen up!! It's no Big deal!!! Ha kul och gör så gott du kan!
Men hey...vilket sätt att uttrycka sig på! LITE lätt överdrivet va? :rofl:
För övrigt har någon haft en hot/övertalningskampanj mot mig hela dagen så...jag vet i alla fall vad jag ska göra på lördag, tydligen :D :rofl:

Förstår att du tycker det känns tungt :(

...men du :) en försiktig undran - varför ser du det som ett nederlag? Och varför drar du denna parallell med Bj'n och panikångesten?

Ångest kan ju dyka upp lite när som helst, även när den minst anas och det behöver inte ha med omgivningen att göra, det kan ha med ens egen dagsrytm att göra.

Kan du inte försöka dra ett streck över det som hände istället för att se det som ett nederlag? Shit happens liksom, på't igen bara?!
Så funkar det för mig, jag har hittat en kanonstrategi till misslyckanden och jag tackar Thomas Edison för detta: 'I have not failed. I've just found 10000 ways that won't work.

Och det är ju så sant! För att utvecklas så måste det skita sig ibland så man kan dra lärdom från det och förhoppningsvis testa ett annat sätt nästa gång.

Upp med hakan :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 518
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10