Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
En hel eftermiddag och kväll i stallet. Så välbehövligt!! :) har haft ont om tid och ork på sistone..
Jag och kompisen började renovera torkrummet :) vi har rivit tapeter och en äcklig fuktskadad golvmatta. Förvånande nog var inte golvet under mattan särskilt fuktskadat alls! :)
Imorgon blir det att börja måla väggar :)

Min kropp hatar mig idag också... Jag var hos läkaren igår, han ville skriva ut morfin direkt (min kropp är verkligen jättejätteskruttig nu :( ). Hade jag inte varit fd tablettmissbrukare och dessutom tålt morfin (slutar andas av det) så hade jag inte tvekat en sekund. Istället ökade vi cortisondosen...lite....till 50 mg/dag (jag lär ha formen av en discokula om några dagar, men rund är ju också en form...). Jag mådde som en prinsessa när jag vaknade i morse! :love:

Så iväg till stallet, mocka 15 boxar, halva, bära en massa vatten, gjorde en massa höpåsar och avslutade med att fixa fram en ny storbal med hö.

Någon har väldigt, väldigt, väldigt ont igen......

Jag fattar inte varför jag inte bara kan ta det lugnt när det krävs! :cry:
Jag borde tatuera in IDIOT i pannan.
Var rädd om dig!

Känner mig riktigt ledsen :cry:. Min far är en egocentrisk elak skitstövel ibland.:rage: Jag brukar kunna slå bort det men i kväll gick det inte.

Sett Hunger games filmerna och längtar till nästa ....

Detsamma.
QUOTE="astronaut, post: 16880334, member: 10857"]Glad över alla djur i min närhet, över att @GotAsecret @Sonic76 och @åke finns. Glad över att de få vännerna utöver dessa finns.

Tack för ni finns.[/QUOTE]
D

Det är nog det där sociala jag saknar. När jag pluggade så umgicks man med många även på fritiden och jag hade andra vänner men så fick jag barn och blev ointressant!

Åh, känner igen det där fast omvänt. Så fort de som jag kallade för vänner fick barn så dög inte jag för jag inte har några barn.

Visst blir det ju mer "krånligt" med barn då man inte kan ses så som man gjorde innan anser många men det är ju inte så att man blir mindre social m.m. så fort man blir mamma. Tycker det är tråkigt att vänner blir dissade för de skaffar barn eller för att man inte har barn.

Brukar ju finnas mammagrupper lite vartstans, kanske finns det hos dig med? Kanske inte så kul att alltid behöva vända sig till föräldrar på så sätt men de borde ha mer erfarenhet om just det där och det kanske blir en bättre socialare vänskap? :)

12 grader i skuggan, varma vindar och strålande sol! vår ute :love:
94A22CF7-C422-4A4C-82B2-0E99A3AAA734.jpg

Den där när man är ALLDELES för nära att lägga till Justin Bieber i en spotifylista...enbart för att den (precis som alla andra låtar i den listan) är med på sjukt bra pass.
Jag tror jag lät bli i alla fall :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 758
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar