Lycka till.Nu ut till stallet och förhoppningsvis kunna släppa tankarna på att människor suger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till.Nu ut till stallet och förhoppningsvis kunna släppa tankarna på att människor suger.
Jag förstår att du inte rår för detta måendet, men tycker det är så synd att du ska behöva må så dåligt för det.Voltaren och alvedon hjälper tyvärr noll och inget.
Citodon hjälper lite men det vågar jag inte ta mer än när jag ska sova.
Jag har alltid varit livrädd för allt som har med skador att göra. Om jag hade skrubbat knäna när jag var liten så satt jag med filt över huvudet när jag var på tia för jag klarade inte att se.
Även om frakturen inte är stor så mår jag skitilla när jag tänker på att jag är sönder inuti. Rår inte för det.
Tack själv fina du! Så glad att du och @Sonic76 finns i mitt liv!Glad över alla djur i min närhet, över att @GotAsecret @Sonic76 och @åke finns. Glad över att de få vännerna utöver dessa finns.
Tack för ni finns.
Tack själv underbara du!!Glad över alla djur i min närhet, över att @GotAsecret @Sonic76 och @åke finns. Glad över att de få vännerna utöver dessa finns.
Tack för ni finns.
SÅ glad att du finns vännenTack själv fina du! Så glad att du och @Sonic76 finns i mitt liv!
Gick precis upp ur sängen. Inte ätit på hela dagen så jag var heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut (bortsett från en smoothie kl 11.30) och nu äter jag lördagsmiddag:
Havregrynsgröt med krusbärssylt...
Jag behöver verkligen nya vänner!!!
Jag med. De jag trodde jag hade...Jag behöver verkligen nya vänner!!!
Det är det nog...Jag som trodde att det var överskattat med vänner
Synd bara att man har ett socialt behov...Det är det nog...
Ja, eller hur...Synd bara att man har ett socialt behov...