Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Voltaren och alvedon hjälper tyvärr noll och inget.
Citodon hjälper lite men det vågar jag inte ta mer än när jag ska sova.
Jag har alltid varit livrädd för allt som har med skador att göra. Om jag hade skrubbat knäna när jag var liten så satt jag med filt över huvudet när jag var på tia för jag klarade inte att se.
Även om frakturen inte är stor så mår jag skitilla när jag tänker på att jag är sönder inuti. Rår inte för det.
Jag förstår att du inte rår för detta måendet, men tycker det är så synd att du ska behöva må så dåligt för det.

Själv är jag rätt hårdhudad och av tuffare virke, vilket inte alltid ligger mig i fatet naturligtvis. Men samtidigt är det min styrka, inte mycket rubbar mina cirklar och kommer åt mig. Om det inte är starka känslor inblandade. Men jag har lärt mig en sak där - och det är: "Never invest more than you can afford to lose."

VV: Att göra 3 saker samtidigt är överkurs!
VV 2: Bp 93 funkade alldeles utmärkt - t.o.mbättre än 92.
VV 3: Skriver man Bj (som för MIG är BodyJam) på fb får folk helt andra associationer tydligen...fast det är inte så konstigt :rofl:

Sov inte i natt. :down: Vilat lite på dan, sen en kort promenad, bara 700 m men bättre än inget alls. :up:

Min jacka är för varm. :( Hatar när det blir varmt.

Min kropp hatar mig idag också... Jag var hos läkaren igår, han ville skriva ut morfin direkt (min kropp är verkligen jättejätteskruttig nu :( ). Hade jag inte varit fd tablettmissbrukare och dessutom tålt morfin (slutar andas av det) så hade jag inte tvekat en sekund. Istället ökade vi cortisondosen...lite....till 50 mg/dag (jag lär ha formen av en discokula om några dagar, men rund är ju också en form...). Jag mådde som en prinsessa när jag vaknade i morse! :love:

Så iväg till stallet, mocka 15 boxar, halva, bära en massa vatten, gjorde en massa höpåsar och avslutade med att fixa fram en ny storbal med hö.

Någon har väldigt, väldigt, väldigt ont igen......

Jag fattar inte varför jag inte bara kan ta det lugnt när det krävs! :cry:
Jag borde tatuera in IDIOT i pannan.

Glad över alla djur i min närhet, över att @GotAsecret @Sonic76 och @åke finns. Glad över att de få vännerna utöver dessa finns.

Tack för ni finns.
Tack själv fina du! :love: Så glad att du och @Sonic76 finns i mitt liv! :love::love:

Gick precis upp ur sängen. Inte ätit på hela dagen så jag var heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut (bortsett från en smoothie kl 11.30) och nu äter jag lördagsmiddag:
Havregrynsgröt med krusbärssylt...

HAr kört tre lass med sopor. Träffat hyresvärden som gått igenom huset igen. Vi har diskuterat vad som behöver göras mm.
SÅ nu känns det rätt bra förutom att hela kroppen värker haha :)

Det är nog det där sociala jag saknar. När jag pluggade så umgicks man med många även på fritiden och jag hade andra vänner men så fick jag barn och blev ointressant!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 754
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III