Trött och seg. Nu byta om och åka till stallet och följs med på träning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor kram Marie! Så starkt av dig att du tog dig till sjukhuset. Håller tummarna att allt ordnar sig för dig och att smärtan snart släpper.Ont. Rädd. Fet kommer jag att bli för tröstäter gör jag. Vill gå i ide.
Dagens beslut från Csn gick inte helt smärtfritt , men skam den som ger sig ......
Trumvirvel ......
Min ansöka är godkänd för hela utbildningen och första utbetalningen sker på tisdag nästa vecka
Jag är så himla glad! Inte bara för beslutet utan för allt beröm jag fått av lärare och klasskamrater för att jag i alla mina samtal varit lugn, sansad, professionell och obevekligt målinriktad trots att jag både brutit ihop och kokat om vartannat. Känner mig så stolt över mig själv faktiskt, att jag orkat och framförallt hur jag har hanterat situationen. Det är ett stort bevis för mig att mina ansträngningar att förändra ett väldigt destruktivt beteende hos mig själv faktiskt har gett resultat och det i sig är en stor seger för mig
Och jag ska överklaga dom två månaderna bakåt som jag inte får betalt för men tids nog
Tack alla fina som stöttat mig, ni är underbara
Ont. Rädd. Fet kommer jag att bli för tröstäter gör jag. Vill gå i ide.
Voltaren och alvedon hjälper tyvärr noll och inget.Nu kommer jag låta hemsk, men försök att slappna av och inte oroa dig. Det är "bara" smärta i foten och det kunde varit värre. Jag vet att det låter hemskt att jag säger så, men det kommer gå över. Så småningom. Min dunderkur för att slippa smärta är en voltaren och två alvedon. Det är fin skit det, så slipper man ha ont en stund.
Stor kram!