Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens beslut från Csn gick inte helt smärtfritt :mad:, men skam den som ger sig :rage: ......

Trumvirvel ......:angel:

Min ansöka är godkänd för hela utbildningen och första utbetalningen sker på tisdag nästa vecka :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Jag är så himla glad! :D Inte bara för beslutet utan för allt beröm jag fått av lärare och klasskamrater för att jag i alla mina samtal varit lugn, sansad, professionell och obevekligt målinriktad trots att jag både brutit ihop och kokat om vartannat. Känner mig så stolt över mig själv faktiskt, att jag orkat och framförallt hur jag har hanterat situationen. Det är ett stort bevis för mig att mina ansträngningar att förändra ett väldigt destruktivt beteende hos mig själv faktiskt har gett resultat och det i sig är en stor seger för mig :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:
Och jag ska överklaga dom två månaderna bakåt som jag inte får betalt för men tids nog ;)
Tack alla fina som stöttat mig, ni är underbara :love:

Jag har träningsvärk i vaderna idag :up: Promenaden igår gick delvis upp för en backe. :)
Glömde boka om kiropraktorn på måndag så måste gå dit trots att jag inte vill, nåja det skadar nog inte men hade velat spara de hundralapparna några veckor till...

Inte jag heller inatt. Låg och kollade på spökprogram och Haunting Australia, vilket var intressant för de hade medier med som fick kontakt men däremot inte de tramsiga spökjägarna med sin utrustning:rofl:

Jag har legat och vilat till typ halv sju. Började kolla på Collateral Damage inatt men den var ju inge bra så zappade lite men bara tråk överallt så kröp ner i sängen.
Var till bageriet vägg i vägg och köpte frukostfrallor för en stund sen :d råkade köpa tre chokladbollar också så nu blev det chokladbollar till frukost. :o

Sov från 22 till 9:20 om man inte räknar med en toabesök 6:15.
Har ont i huvudet. Känner mig totalt knäckt och svimfärdig så fort jag tänker på foten, dvs ofta.

Dagens beslut från Csn gick inte helt smärtfritt :mad:, men skam den som ger sig :rage: ......

Trumvirvel ......:angel:

Min ansöka är godkänd för hela utbildningen och första utbetalningen sker på tisdag nästa vecka :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Jag är så himla glad! :D Inte bara för beslutet utan för allt beröm jag fått av lärare och klasskamrater för att jag i alla mina samtal varit lugn, sansad, professionell och obevekligt målinriktad trots att jag både brutit ihop och kokat om vartannat. Känner mig så stolt över mig själv faktiskt, att jag orkat och framförallt hur jag har hanterat situationen. Det är ett stort bevis för mig att mina ansträngningar att förändra ett väldigt destruktivt beteende hos mig själv faktiskt har gett resultat och det i sig är en stor seger för mig :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:
Och jag ska överklaga dom två månaderna bakåt som jag inte får betalt för men tids nog ;)
Tack alla fina som stöttat mig, ni är underbara :love:

Vet du, jag tror faktiskt inte att en enda av oss har tvekat eller trott att du inte skulle klara det :)
Stort GRATTIS!

"Vi har precis registrerat köpet du gjorde hos DonnaBeauty vilket gör att du kommer att få 45.25 kr i återbäring registrerat på ditt Refunder-konto."

:up:

Ont. Rädd. Fet kommer jag att bli för tröstäter gör jag. Vill gå i ide.

Nu kommer jag låta hemsk, men försök att slappna av och inte oroa dig. Det är "bara" smärta i foten och det kunde varit värre. Jag vet att det låter hemskt att jag säger så, men det kommer gå över. Så småningom. Min dunderkur för att slippa smärta är en voltaren och två alvedon. Det är fin skit det, så slipper man ha ont en stund.

Stor kram!

Nu kommer jag låta hemsk, men försök att slappna av och inte oroa dig. Det är "bara" smärta i foten och det kunde varit värre. Jag vet att det låter hemskt att jag säger så, men det kommer gå över. Så småningom. Min dunderkur för att slippa smärta är en voltaren och två alvedon. Det är fin skit det, så slipper man ha ont en stund.

Stor kram!
Voltaren och alvedon hjälper tyvärr noll och inget.
Citodon hjälper lite men det vågar jag inte ta mer än när jag ska sova.
Jag har alltid varit livrädd för allt som har med skador att göra. Om jag hade skrubbat knäna när jag var liten så satt jag med filt över huvudet när jag var på tia för jag klarade inte att se.
Även om frakturen inte är stor så mår jag skitilla när jag tänker på att jag är sönder inuti. Rår inte för det.

Kram @MarieJ

Stads(stress)missionen är inte rolig längre:meh:....fööör mycket folk alltså. Man kan tro det är gratis därinne. Nä bojkottar det ett tag nu. :grin:

Försökt veckohandla på cg idag. Blev iaf bl.a. Ägg, fil, mjölk, köttbullar, korv, och en Dafgårds familjelasagne:d
(Godis, chips, choklad med)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 765
· Visningar
54 713
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30