Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom hem vid 23.55 från stallet i går kväll. I säng vid 00.45. Upp 04.45 och är på första jobbpasset nu. Ledig 3 timmar mitt på dagen så jag tänkte sova lite då innan nästa pass på andra stället. Måste hinna förbi stallet oxå och spruta hästarna innan kvällspasset. Behandla skållor och röta får jag göra i kväll igen efter jobbet vid 21 tiden. Men måste hem innan och hämta dom nytvättade täckena.
Trött är bara förnamnet just nu. Dock räddar nog den här helgen hela nästa månadsinkomst så jag slipper gråta hela julafton ;)

@athena_arabians Är ledig i morgon så jag ska försöka lägga upp benen och återhämta mig lite då;)
Tråkigt att höra om sveket:(
Jag har fått bilden av dig som en väldigt rar och fin människa. Låt inte en människa förstöra din bild av varken dig själv eller andra. Ta hand om dig och pyssla om dig själv lite extra. Man behöver det när man blivit sårad. Stor kram' !

Kom hem vid 23.55 från stallet i går kväll. I säng vid 00.45. Upp 04.45 och är på första jobbpasset nu. Ledig 3 timmar mitt på dagen så jag tänkte sova lite då innan nästa pass på andra stället. Måste hinna förbi stallet oxå och spruta hästarna innan kvällspasset. Behandla skållor och röta får jag göra i kväll igen efter jobbet vid 21 tiden. Men måste hem innan och hämta dom nytvättade täckena.
Trött är bara förnamnet just nu. Dock räddar nog den här helgen hela nästa månadsinkomst så jag slipper gråta hela julafton ;)

@athena_arabians Är ledig i morgon så jag ska försöka lägga upp benen och återhämta mig lite då;)
Tråkigt att höra om sveket:(
Jag har fått bilden av dig som en väldigt rar och fin människa. Låt inte en människa förstöra din bild av varken dig själv eller andra. Ta hand om dig och pyssla om dig själv lite extra. Man behöver det när man blivit sårad. Stor kram' !

Gillar inte att du är trött men det andra.

Har börjat adventspynta...det snustorra olivträdet blev adventsträd! :D (nej, jag klär inte julgranen förrän dagen innan julafton!)

Har lite ont i huvudet, men har varit vaken sen 05 så :)
DOtra har åkt iväg för att stå och sälja kakor en stund, när hon kommer hem blir det käk..
Mycket märkligt härikring för jag är den enda på min gata typ som har julbelysning ute.. Var har jag hamnat egentligen???

Tjuvkollade lite på BodyJam 71...det KAN bli bra...och nu hoppas en STOR del av mig att det blir BodyJam (70) eller Afro istället för Sh´bam...det vore fantastiskt! :love:
BodyPump 92 kan också funka...bara hoppas att jul/vårschemat inte ändras allt för mycket...

Senast ändrad:
Vaknade imorse (nåja, hade ställt väckaren 8, men vaknade 12) p.g.a huvudvärk.. sjunde morgonen i rad jag vaknar av huvudvärk. :crazy:

Snaaart får jag åka och hämta maken som varit hos vänner i grannstaden över helgen. Saknar honom :love:

Det är ju just det, att jag går dit med inställningen om att få träffa en idiot....

Min var extremt lättsam, bara han fick titta på min urringning (A-kupa kan jag tillägga!) så kom jag undan med det mesta ;) Jag hade inga problem med att söka jobb och sökte massor, jag ville ju ha jobb! Men det där med att sitta i ring och hålla varandra i handen-övningarna kunde jag hoppa. De ville ändå inte ha mig där, jag totaltdissade en film med någon de filmat på Cirkus som överlevt Mt Everest i svåra förhållanden. Jag försökte att inte säga något efteråt men blev tvingad och sa att jag tyckte höjden av idioti var att riskera livet på Mt Everest och att jag tänkte inte beundra någon för det :p Sedan fick jag förlängt vikariat där jag jobbade då så det ordnade sig :D

För exakt sju månader sedan insåg jag med full kraft vad som höll på att hända...det ofattbara som inte skulle hända...som inte fick hända :cry:
Fast, jag skulle ju ljuga om jag sa att det inte fört med sig positiva saker, för det har det onekligen, men...:cry:

Kram Mimmi!

Vv har beslutat att försöka ta hand om mig själv och ska ringa på onsdag och försöka få en tid hos läkare för att kanske kunna bli sjukskriven på 25%. Känns jobbigt att "ge upp" men jag måste om jag inte ska gå sönder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
372
· Visningar
11 779
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 174
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
532
· Visningar
14 879
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025