Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i valet och kvalet om vilken väg jag ska gå O_o

Det går inte enligt planerna med hundarna :banghead:

Det jävligaste med allt kring hästen är stunden precis innan jag åker till stallet (ångesten) eftersom jag aldrig vet i vilket skick jag kommer hitta henne.....:crazy:

Jag har sjukt mycket att plugga i dag :cautious:

Det har fallit nästan 1,5 dm snö:eek::love:
Tur att vägen är uppmärkt med pinnar annars hade jag aldrig hittat den i dag :D

Jag hatar snö! Och jag blir jäkligt irriterad på att plogen verkar ha somnat!!
Jag ogillar Jessica Almenäs. Gillar inte hur hon är.

Söndag och bitter.

Nu skiter jag i vad min hv säger :sneaky: nu har jag hägnat in baksidan av huset så hundarna kan busa fritt :devil: Hon tycker att jag måste kolla med henne först om jag gör något i trädgården, om så bara en blomkruka :meh:, för hon ska fundera helst i minst 6 månader :banghead:, vill se det först :confused: innan det är gjort,hon kommer inte komma ut hit förrän till våren/sommaren:banghead: sen vrider hon det till att jag klagar på att inget staket finns (när jag bara enkelt vill sätta upp ett) , sen säger hon att jag aldrig klarar av att sätta upp ett,för jag är tjej och för gammal för att klara av sånt :laugh: och att jag är en krävande hyresgäst som bara klagar (när jag bara ställer en fråga).....en dag ska jag äga mitt egna boende, å vad jag längtar :up:
Hundarna är i alla fall supernöjda :up: :D

Ingen träning i dag? :idea:
Jopp. såklart ;) CX (kanske, känns bra i axlar och nacke nu, men de var inte överdrivet glada på mig igår/morse) och Sh´bam. Vilket inte heller är jättelattjo för nacken p.g.a alla hopp, meeeen jag tänker INTE låta lite värk begränsa mig från att göra det jag vill!
Dessutom är det sista passen på Kraftkällan, imorgon blir vi Actic. Snyft.
Dock inte förrän 15.30...så jag ska sitta och vara söndagsgrinig tills dess..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
6 392
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 869
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Svar
18
· Visningar
306
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok