Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skickade just efter störningsjouren. Grannarna skriker, spelar HÖG musik och hoppar. Mycket.
Brukar ju jobba helgnätter men sambon har klagat en del på dem. Alltså jag vet att det är normalt att prata med dem själv först, men det är inte normalt med så extrem fest utan att meddela grannarna. Somnade trots deras buller och vaknade nu på grund av dem.

Som om min sömnstörning inte var illa nog innan..

Jädra förkylning:wtf:. Inte sovit särskilt bra och käkat vicks tabletter hela natten.
En kur på Probimage, probifrisk, värktabletter och en apelsin nu:crazy:

Skulle ha sovmorgon idag. Men vaknade före halv åtta. För tidigt.
Borde stå på crosstrainer typ 20 min men usch va det tar emot.

Har reklamerat det läckande täcket. Lite obehagligt blev det allt :cool: Varit på sharpman och köpt nytt täcke och dessutom billigare :up:
Nu blir det frukost/ lunch på mcdonalds :angel::d

Vv Kl 14.30 ska allt packas in i bussen och sedan bär det av hemåt. Ryggen är inte glad efter lite omild körning av "stadsbussen" ska bli intressant att se hur den klarar resan hem...

Måste klä på mig och åka och handla! Tog så lång tid att skotta gårdsplanen! Men det är ju mindre trevligt för päronen att behöva komma hem och själva ställa sig och skotta i 2 timmar!

Det finns kortison som orsakar diabetes och magsår och så finns det naturligt kortison som inte orsakar diabetes och läker magsår och tarminflammationer :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
6 392
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 869
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Svar
18
· Visningar
306
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok