Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske skulle rensa spotifylistan eftersom jag ändå hoppar över 30% av låtarna :rofl:...
som innehåller bland annat...
Lady Gaga
Britney Spears
Iggy Az...något
Aaron Carter (...)
Justin Timberlake
En cover på #selfie
Nicki Minaj
... :o

Jag skyller allt, allt, allt på LesMills! :D
För egentligen är låtarna inte ens BRA...ändå blir jag värsta glad och sprallig av att lyssna på dem...(wonder whyyyyy...)

Senast ändrad:
Å jag har sån ångest! :arghh:
1.Jag är INTE förberedd för provet i morgon :down:
2. Undrar om jag kommer hitta hästen likadan i morgon eller bättre eller kanske tom sämre :nailbiting::crazy:
3. Vet inte alls hur jag ska göra med csn :banghead:

ååå jag mår illa :crazy:

Sovit lite inatt. Först på soffan ngr timmar sen i sängen ngr timmar.
Tur jag är ledig idag. Hade fasiken inte orkat med en dag till.

Har gjort en intresseanmälan på en lägenhet . Blir flytt neråt isåfall, och då får man leta stallplatser i den dyraste trakten :crazy:

Jag blir galen :rage:
plötsligt dyker en kille upp och ska fixa luftvärmepumpen och han (samma jag pratat med i telefon och som var ute sist) fattar ingenting :banghead: Så nu bökar han och låter som attans därute, upptar min tid och jag bad speciellt om att ringa och boka tid innan för att slippa sånt här :arghh: Jag försöker plugga och det går åt helvete rent ut sagt :rage:
Och så var jag tvungen att släppa in honom i mitt brutalt ostädade hem där jag dessutom har en löptik som blodat ner överallt :wtf: :angel:

Hoppas ni andra har en trevligare måndag :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
6 766
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 869
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
739
Svar
18
· Visningar
306
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok