Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lyckats dra på mig massa utgifter bl.a. på barbackasadeln.
Men ska betala av allt när lönen kommer, tur jag jobbat jul/nyår. De pengarna betalar sadeln iaf.

Orka gå upp ur sängen nu kanske:cautious:

Har fått skilja kaninerna åt. Inte optimalt att ha honan i en transporter, ska fixa en lite större med kompostgaller sen.
Kommer en bur till på söndag
Jäkla hormoner som gör att en hona ska sätta på en hane.
hon är så pass mycket större så jag skiljer dem åt så han inte blir skadad.

Men vad gör du när de tagit slut och du har dina djur? Avlivar hela bunten?

Som jag skrev så skulle JAG inte ha fler djur än jag vet att jag klarar ha.
Var och en gör som dom vill men jag skulle inte ha nio djur om jag inte vore väldigt tät. Jag skriver JAG och jag har hjälpt Emma vilket jag inte skulle göra om jag inte hoppas att det löser sig.

Som jag skrev så skulle JAG inte ha fler djur än jag vet att jag klarar ha.
Var och en gör som dom vill men jag skulle inte ha nio djur om jag inte vore väldigt tät. Jag skriver JAG och jag har hjälpt Emma vilket jag inte skulle göra om jag inte hoppas att det löser sig.

Ja och jag frågade hur DU skulle göra om bufferten gick åt.

Jag vet inte ens vart gamla kyrkogården ligger
:)

Vv: tur det bara är fredag! Satt uppe till 06.30 och kollade på make it or break it! :eek:
"Bara eeeeeett avsnitt till. .." :o

Jag vet inte ens vart gamla kyrkogården ligger
:)

Vv: tur det bara är fredag! Satt uppe till 06.30 och kollade på make it or break it! :eek:
"Bara eeeeeett avsnitt till. .." :o

Mellan hållplatserna Villavägen Norra och Krongatan.

Går att åka 41 eller 22 till Kyrkogårdsgatan också.

Tur jag hade kompostgaller. Nu har jag byggt en tillfällig inhägnad åt kaninhonan.

Blev enkel mat idag, är så jäkla trött.. blir tidig sänggång idag så man kommer iordning med sömnen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
4 675
Senast: Sirap
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat