Förstår det!!!Kan säga att det ska bli så skönt att börja jobba igen på onsdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det!!!Kan säga att det ska bli så skönt att börja jobba igen på onsdag!
Tråkigt att vara ledig på vintern!Förstår det!!!
Ja, i alla fall om det är så som det är nu! Plusgrader och barmark! Man kan inte ens åka skridskor!Tråkigt att vara ledig på vintern!
Och hästen är skadad...Ja, i alla fall om det är så som det är nu! Plusgrader och barmark! Man kan inte ens åka skridskor!
Har ingen häst utanför jobbet, vilket gör det hela mycket värre! Det är ju på jobbet jag rider!Och hästen är skadad...
Men snart är vardagen här igen och man längtar efter ledigt igen.Har ingen häst utanför jobbet, vilket gör det hela mycket värre! Det är ju på jobbet jag rider!
Haha säkert! Att man aldrig kan vara nöjd!Men snart är vardagen här igen och man längtar efter ledigt igen.
Känner mig dum som först tackade ja till att sambeställa kamera från ebay med några andra (billigare om man tog flera) men nu ångrat mig och sa att jag pga oväntad utgift inte hade råd.
Alla ångrar sig någon gång! Ingen skada skedd väl?
Nej, men känns dumt och som att jag "lurades". Men kom på att jag inte har någon användning av en sådan kamera så ville inte lägga 400 på den.