Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Meridian flush"- healing var nog en av de starkaste jag fått hittills! :D :love:
Effekten skulle hålla i fem dagar, ska bli spännande att följa den! :banana:

Dagens dummaste beslut: Att rida. Fy bövelen vad det var jobbigt i denna blåst. Fick hoppa av två gånger för att sätta fast reflextäcket igen (rider jag ut har jag ALLTID reflexer oavsett tidpunkt). Första gången gick det bra att komma upp men gång två tog det mig 15 min.. haha, fy fan vad jag måste börja behärska det här med att hoppa upp från marken igen :laugh:

Känner mig dum som först tackade ja till att sambeställa kamera från ebay med några andra (billigare om man tog flera) men nu ångrat mig och sa att jag pga oväntad utgift inte hade råd.

@MarieJ mått dåligt är nog att ta i, irriterad på att jag slösat pengar hade jag nog snarare varit :) tanken är kul, men insåg att ingen vill se på skidfilmer som går i snigelfart och åkaren ramlar hela tiden. Dessutom varken rider eller cyklar jag terräng, och då finns det helt enkelt inte mycket mer roliga saker man kan filma med en sådan kamera :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
4 736
Senast: Sirap
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?