Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade till i soffan när vi kollade på film, kan inte somna om sedan vi gick och la oss...:meh:

Okej, jag saknar lägenhet på ett sätt , jag har nämligen som mest 20 grader inne (20grader ute) och is på insidan av fönstren

Okej, jag saknar lägenhet på ett sätt , jag har nämligen som mest 20 grader inne (20grader ute) och is på insidan av fönstren
Har runt 20 grader inne trots lägenhet
Det drar från alla håll.
ska sätta upp ett sov täcke som isolering mot ena hörnet i sovrummet men största problemet är golvdraget.
Har ingenstans att ställa kaninburen där det inte drar och alla försöka att skydda buren innebär att honan drar sönder allt..

Har runt 20 grader inne trots lägenhet
Det drar från alla håll.
ska sätta upp ett sov täcke som isolering mot ena hörnet i sovrummet men största problemet är golvdraget.
Har ingenstans att ställa kaninburen där det inte drar och alla försöka att skydda buren innebär att honan drar sönder allt..
Ställ upp buren på ett litet bord:idea:

Jag ljög nog, 18 inne precis i drag av fläkten men där kan man ju inte sitta :p, har satt på elementen nu, och tänt en brasa :love: hade 13 grader i köket förut :angel:

Känner mig rätt nere just nu.
Tvivlar på om det var smart att flytta och skulle vilja en lägenhet på markplan
Kanske blir bättre nästa år då jag har lagt upp en plan för min ekonomi som förhoppningsvis kommer ordna en del av problemet.
Men jag är oerhört ensam här och det känns trist

Om det inte är luftfuktigheten så kanske det är alla låsningar, nån allergi eller kanske mögel :idea: i hela huset och jag kommer dö av det :arghh:

Eller så kanske det är ren skär ångest:cautious:
Eller mögel :nailbiting::cautious:
Eller ångest:meh:
Eller mögel :nailbiting::cautious::wtf:

Människan behöver röra på sig och vill rida men hästen vill inte skritta i snorkalla kylan och hundarna vill ingen promenad gå :rage::meh:

Känner mig rätt nere just nu.
Tvivlar på om det var smart att flytta och skulle vilja en lägenhet på markplan
Kanske blir bättre nästa år då jag har lagt upp en plan för min ekonomi som förhoppningsvis kommer ordna en del av problemet.
Men jag är oerhört ensam här och det känns trist
Många kramar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 473
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
725
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte