Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker inte om det här. Detta år har varit för många som gått bort...på olika sätt...

”Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.”

Till alla er som befinner er i ett förhållande där din partner är sjukligt svartsjuk och du kanske blir misshandlad - GÅ! Lämna honom! Innan det är försent och han dödar dig :(

Jag tycker inte om det här. Detta år har varit för många som gått bort...på olika sätt...

”Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.”

Till alla er som befinner er i ett förhållande där din partner är sjukligt svartsjuk och du kanske blir misshandlad - GÅ! Lämna honom! Innan det är försent och han dödar dig :(
Jag vet inte vad som hänt med det låter som om du kanske behöver en kram?
Kram!

Min HV förklarade att trots att jag sagt till för 1,5 månad sen att luftvärmepumpen inte gick bra så har hon inte tid att ordna det för hon har en sjuk katt. :meh:
Jag kan ju ordna det själv eller använda den direktverkande elen :crazy:

många kramar, du verkar behöva det

Min HV förklarade att trots att jag sagt till för 1,5 månad sen att luftvärmepumpen inte gick bra så har hon inte tid att ordna det för hon har en sjuk katt. :meh:
Jag kan ju ordna det själv eller använda den direktverkande elen :crazy:
är det utedelen som krånglar?

Tack Alla :love:

Det står om det i tidningarna. Kvinna mördad i Torslanda.
Våra barn är sysslingar.

Varit ute med hundarna, så skönt när det är fruset i backen för då kan man gå över alla fälten lite hur som och hamna lite var som helst :)

Ja det är bra. Var ute och gick med syrran och hennes hund över en frusen äng:)

Sjukt frusen nu. Sitter med värmefilten över mig och kollar på Tintin på 3an.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 417
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
723
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023