Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
15 grader inne nu
Jag vet inte vad som hänt med det låter som om du kanske behöver en kram?Jag tycker inte om det här. Detta år har varit för många som gått bort...på olika sätt...
”Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.”
Till alla er som befinner er i ett förhållande där din partner är sjukligt svartsjuk och du kanske blir misshandlad - GÅ! Lämna honom! Innan det är försent och han dödar dig
många kramar, du verkar behöva detJag tycker inte om det här. Detta år har varit för många som gått bort...på olika sätt...
”Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.”
Till alla er som befinner er i ett förhållande där din partner är sjukligt svartsjuk och du kanske blir misshandlad - GÅ! Lämna honom! Innan det är försent och han dödar dig
är det utedelen som krånglar?Min HV förklarade att trots att jag sagt till för 1,5 månad sen att luftvärmepumpen inte gick bra så har hon inte tid att ordna det för hon har en sjuk katt.
Jag kan ju ordna det själv eller använda den direktverkande elen
Ja det är utedelen. Det låter som om jag har en gammal bil på ojämn tomgång utanför sovrumsfönstret.är det utedelen som krånglar?
Den läste jag för mamma på hennes begravning”Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.”
Fy så hemskt! Beklagar verkligenTack Alla
Det står om det i tidningarna. Kvinna mördad i Torslanda.
Våra barn är sysslingar.