Bor tyvärr på andra sidan landet långt ut på vischan. Har flyttat ditt pga jobb...Då är vi två... Råkar du bo i uppsala kan vi vara ensamma tillsammans eller något!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor tyvärr på andra sidan landet långt ut på vischan. Har flyttat ditt pga jobb...Då är vi två... Råkar du bo i uppsala kan vi vara ensamma tillsammans eller något!
HAHAHAHAHA! Klickade på "länken" i ditt inlägg och hamnade på @Linda8142 s medlemssida
Hur fasen blev det så!!!HAHAHAHAHA! Klickade på "länken" i ditt inlägg och hamnade på @Linda8142 s medlemssida
vår värme har lagt av och det är 14 - uteVärmepumpen lever apa och jag har försökt sova i 2 timmar. Snart ringer klockan. Skit.
Aj då! Finns det ingen jour du kan ringa?vår värme har lagt av och det är 14 - ute
så det fick bli att packa ihop kaniner unge och hunden i sovrummet där det enda varma elementet finns
Mitt i natten ?Jag borde äta middag.
Har inte ätit någon mat idag, eller jag menar igår.Mitt i natten ?
Aj då! Finns det ingen jour du kan ringa?
Jag är nog lite sönderstressad just nu, det är en bidragande orsak till sömnbristen eftersom jag blir så sjukt ljudkänslig och kroppen är som en spänd fjäder hela tiden
Tänkte skriva fryser tills jag såg det sista men då är du blir du varm flera gå gånger om nu dåDet är -20 här, gissa vad jag gör?
... bär ved
Tänkte skriva fryser tills jag såg det sista men då är du blir du varm flera gå gånger om nu då
Lät kallt! Men visst har dom gamla husen sin charm, jag bor i ett och det är hur mysigt som helstKan tillägga att även om det inte är kul när det är kallt (och det är ju extra jävligt nu med utrivet badrum som gör att det blir utkylt) så älskar jag mitt gamla slitna hus