Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet att man inte ska skylla på sina diagnoser. Men just nu gör jag det. Tänk vad mycket enklare livet vore utan. :arghh:

vår värme har lagt av och det är 14 - ute
så det fick bli att packa ihop kaniner unge och hunden i sovrummet där det enda varma elementet finns
Aj då! Finns det ingen jour du kan ringa?

Jag är nog lite sönderstressad just nu, det är en bidragande orsak till sömnbristen eftersom jag blir så sjukt ljudkänslig och kroppen är som en spänd fjäder hela tiden :wtf:

Aj då! Finns det ingen jour du kan ringa?

Jag är nog lite sönderstressad just nu, det är en bidragande orsak till sömnbristen eftersom jag blir så sjukt ljudkänslig och kroppen är som en spänd fjäder hela tiden :wtf:

hyr privat så får ringa direkt nu på morgonen.
skulle kunna gå ner och kolla om den bara behövs startas om me orka :)
så jäkla många menyer och skit att leta igenom ju

stod att pannan hade för hög temp såklart när den inte pumpar runt värmen.
cirkulationspumpen verkar gå men ja
.. hittade en massa knappar och extra elpatroner mm men det vågar man inte trycka åå

Kan tillägga att även om det inte är kul när det är kallt (och det är ju extra jävligt nu med utrivet badrum som gör att det blir utkylt) så älskar jag mitt gamla slitna hus :love:

Samvetet gnager, sovit en timme på soffan i natt, kom inte iväg till jobbet :down:
Får inte tag på HV förrän efter lunch med lite tur. Hon lär inte ha ringt nån om pumpen än fastän jag sa till för nästan 2 månader sen. Jag har ringt själv nu men kunde bara lämna meddelande så får se om nån kanske är snäll och jobbar nåt under helgerna.
Det går inte inte att använda sovrummet alls. Det låter som om det står en gammal bil på tomgång
utanför fönstret hela tiden.
Tekniska prylar ska bara funka ! :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 410
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
723
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat