Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick du bara halva paketet??
åk till vc ändå tycker jagUpptäckte till min bedrövelse att mina panocod var slut Och nacken tar kål på mig och huvudet!
Ringde 1177 för att få ett besök på jourcentralen för hjälp med smärtlindring och förklarade att jag inte kan äta vad som för magen och vad som fungerar men fick svaret att hon kunde inte hjälpa mig med det. Och att det var ingen ide att uppsöka akuten utan jag fick vackert vänta till vc öppnar nästa vecka jag påpekar här att jag kan inte ens ta mig till jobbet eller fungera alls. Det var ju inte hennes problem att jag inte hade räknat ut att jag skulle behöva medicin över julen.
Jag frågade rakt ut om hon med andra ord vägrade mig vård. Ja, du får vänta till din vc öppnar eller gå till Apoteket och köpa panodil....
Till mig svarade hon att även om diarré och blödningar i tarmkanalen är en biverkan på paraflexen så är det nog inget att oroa sig för@EmmaW: Tyvärr är det så och tar man dessutom ovanliga mediciner som jag gör har allmänläkarna sällan koll på interaktioner. Min sjukdom begränsar också vad jag kan ta i smärtstillande väg men det brukar de flesta läkare ha koll på. Tex är Paraflex big no-no för mig också pga magen.
Skönt att det ordnade sig iaf
Är du i Sverige igen?Jösses vad kroppen är ovan med att det är -10 ute! Fingrarna förfryser direkt!
Fina du! vissa år är verkligen inget att hänga i granen men jag tror det är dom som gör oss extra starka kram!Det är verkligen "dödens år" i år