Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch har nog en förkylning på g, inte nu!! Ska ju jobba:arghh:

Bingo lotto uppesittarkväll nu. Fått en lott av mamma:)
Förr spelade syrran och jag jämt, tradition.

Mamma gjorde himmelsk god knäck förut. Det gick inte att sluta äta.
Nu har jag provat kläder i en och en halv timme och ombestämt mig flera gånger. Blev inget rött mer än ett armband.

Nu är den här - God Jul allihopa :)

Haft en mysig heldag i Skövde med :love: Han är verkligen min happy isle!
Får en slags känsla av att känna mig blessed av hans sällskap.

Men... nu står även granen och lyser så fint. Sonen och jag fick ett ryck vid 23-tiden och fick fram den och klädde upp den :p Plast får duga även i år och nu har det blivit dags att krypa i kojs, även om jag tänkte ta mig en liten sovmorron.

Sist men inte minst - Grattis till mig och alla andra Eva på namnsdagen :)

Nu har jag handlat! :banana: Leverans 9 januari. Köpte madrassskydd och kuddskydd också + en rooosa necessär. :d

Comhem har lagt ner OnDemand-tjänsten nu. :rage: Funderar på att skaffa TiVo så jag kan fortsätta kolla på play, ska fundera lite, kanske funkar lika bra att kolla på nätet i datorn. Kan ju koppla datorn till TVn också. :idea:

Avskyr löning, avskyr att handla och att pengarna aldrig räcker men nu är det gjort och så har hästen fått sin medicin uthämtad igen. 700kr i veckan i 3 veckor till :crazy:
Pengarna var slut redan långt innan. God jul till mig :(
Massa kramar Emma

Jag handlade för 2500 igår varav nästan 1300 i mediciner till mig och dottern., 750 till djurmat och 315 kr var mat till oss... Det var mer än månadens matbudget mm men var tvungen att ha mina mediciner...

har brutalt ont i nacke och axlar idag. att kånka på en 15-kilossäck plus 15 kilo i påsar var ingen hit.. Saknar min gamla hela kropp.....

Jag har börjat julafton med att följa veterinärens råd och skrittat ut på min älskade häst :love:
Hon är bra snäll för att ha ett sånt temperament, 3 månaders vila och så en underbar skrittrunda barbacka i skogen med fina hunden som sällskap :love:
Det är sånt här som gör mitt liv värt att leva!

Jag väntar på den jag bor med. Vi skulle åka strax före 10.

Jag var färdigsminkad och klar i tid, han står i duschen nu...

Det är mkt påfrestande att leva med en tidsoptimist när man är tidsfascist!

Om 29 minuter ska vi vara hos farmor och vi har 12 mil kvar att köra... Och ett stopp i en affär.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 236
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 857
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: Malin_L
·
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok