Jag med mitt i mellan alla bestyr.Tittar på Happy Feet på 4an, bra den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med mitt i mellan alla bestyr.Tittar på Happy Feet på 4an, bra den
Kram! Sådana vänner är guld!Jag har en sån fin vän som lånar mig sitt öra så min ångest kan släppa nog för att åka och jobba igen.
Lång lur men behövlig antagligenJag skulle ta en lur igår på em, vaknade halv fyra i morse.
Kramar dig lite i stället!Stallet idag. Såååååååååååååå trött. Usch, döda mig långsamt bakifrån.
men en massa kramar till digNärakuten en måndag eftermiddag, för att de på vc bokade in "akuttid" till sjukgymnast IMORGON. Jag behöver sova, jag behöver hjälp - nu!
Men sådan tur har väl inte jag.
Dåkan jag muntra upp med lite fnissig skadeglädje.
Om man jobbar på en support bör man ha åtminstone lite koll på hur saker funkar. Det är rätt grundläggande.
Inte göra som Comhems support som grannen hade kontakt med pga det usla och svajiga nätet. Kundtjänst förvissar sig: -Du har alltså internet, telefon och TV via fibern.
-Ja.
-Då testar vi. Dra ur den svarta strömsladden ur modemet.
..och där dog den telefonlinan.....
så jäkla dumt hahahaDåkan jag muntra upp med lite fnissig skadeglädje.
Om man jobbar på en support bör man ha åtminstone lite koll på hur saker funkar. Det är rätt grundläggande.
Inte göra som Comhems support som grannen hade kontakt med pga det usla och svajiga nätet. Kundtjänst förvissar sig: -Du har alltså internet, telefon och TV via fibern.
-Ja.
-Då testar vi. Dra ur den svarta strömsladden ur modemet.
..och där dog den telefonlinan.....