Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en sån fin vän som lånar mig sitt öra så min ångest kan släppa nog för att åka och jobba igen. ❤️

Närakuten en måndag eftermiddag, för att de på vc bokade in "akuttid" till sjukgymnast IMORGON. Jag behöver sova, jag behöver hjälp - nu!
Men sådan tur har väl inte jag.

De hade ingen tröja i rätt storlek. Hade jag fått den i februari när jag beställde hade den passat.

Nu väntar jag på gyn.

Väntat snart en timme och har inte ens fått prata med en sköterska, för att i bästa fall få tid till läkare.
Paraflex och alvedon som jag får på recept finns inte kvar på apoteket och de få alvedon jag hittat i någon låda hemma i kombination med Voltaren, stretch och spikmatta hjälper möjligtvis lite, lite.
Fick dock sova ganska gott efter en natts ljus/midnattshealing :love:
Men intensiteten i den kombinerat med värken gör mig nästan till en zombie :eek:

Dåkan jag muntra upp med lite fnissig skadeglädje.
Om man jobbar på en support bör man ha åtminstone lite koll på hur saker funkar. Det är rätt grundläggande.

Inte göra som Comhems support som grannen hade kontakt med pga det usla och svajiga nätet. Kundtjänst förvissar sig: -Du har alltså internet, telefon och TV via fibern.
-Ja.
-Då testar vi. Dra ur den svarta strömsladden ur modemet.

..och där dog den telefonlinan.....

Om man jobbar på en support bör man ha åtminstone lite koll på hur saker funkar. Det är rätt grundläggande.

Inte göra som Comhems support som grannen hade kontakt med pga det usla och svajiga nätet. Kundtjänst förvissar sig: -Du har alltså internet, telefon och TV via fibern.
-Ja.

:rofl:

-Ja.

så jäkla dumt hahaha

Bra möte med chefen.:)
Hästens provsvar såg bra ut :up:
Ska börja trappa ner kortisonet :nailbiting:
Bortbjuden på julafton för jullunch hos faster och hennes man :love:
Jag fick ledigt i morgon och kan därmed stressa i lugn och ro :angel:

Den där smärtan i bröstet börjar bli en envis obehaglig historia :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
3 802
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 855
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
714
Senast: Malin_L
·
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok