Åh jag skulle bli tokig! Kram!Det tråkiga är vi pga det här missar halva släkten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag skulle bli tokig! Kram!Det tråkiga är vi pga det här missar halva släkten
Jag har verkligen världens bästa arbetsgivare! Fick en flaska av min favvo-whisky i julklapp!
Är hemma hos Mummu och ukki och ska strax hoppa in i bastun
Men visst är det!DET är vad jag kallar julklapp!
Tur att du kan prata av dig på Buke dåIdag ignorerar jag aktivt samtal, svarar ej på sms samt ska vara toktyst på fb. Enda gången jag kommer svara på sms är om ena vännen smsar eller om moster ringer för jag sade igår att om mormor ringer och vill bli hämtad så kunde moster ringa mig så kan jag hämta mormor.
Tur att du kan prata av dig på Buke då
Kramar på dig älskade vän!!!!!!!Om 45 min börjar ju Kalle och det är ju en tradition att kolla på det. Sedan ska jag börja med min julmat och efter det äta den medan jag kollar på andra filmen av Hobbit. Ska kolla på sista Hobbitfilmen nu på lördag och jag som inte ens hade sett de två första fick allt lov att kolla på de innan så jag förstår lite iaf
Kramar på dig älskade vän!!!!!!!
Alltså de där skållorna verkar ju helt hopplösa?Det snöar här och det lovas minusgrader i en hel vecka framöver så äntligen blir världen vit och ljus igen! Dock är mina kattungar helt galna i dom vita flingorna som kommer från skyn och vägrar komma in
Är imponerad att jag tagit mig igenom dagen trots en hemsk migrän, det har ändå varit en ganska bra dag Fått flera julklappar, ja ärligt talat fler i år än vad jag haft dom sista 10 åren tillsammans så jag antar att jag gjort något bra
Ena ponnyn har nya skållor Nya tag i morgon att döda dom j*ävla bakterierna Trappar ner cortisondosen på hästen och hittills verkar det lovande.... Ingen fång
God Jul allihopa!