Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag ignorerar jag aktivt samtal, svarar ej på sms samt ska vara toktyst på fb. Enda gången jag kommer svara på sms är om ena vännen smsar eller om moster ringer för jag sade igår att om mormor ringer och vill bli hämtad så kunde moster ringa mig så kan jag hämta mormor.

Idag ignorerar jag aktivt samtal, svarar ej på sms samt ska vara toktyst på fb. Enda gången jag kommer svara på sms är om ena vännen smsar eller om moster ringer för jag sade igår att om mormor ringer och vill bli hämtad så kunde moster ringa mig så kan jag hämta mormor.
Tur att du kan prata av dig på Buke då ;) :D

Om 45 min börjar ju Kalle och det är ju en tradition att kolla på det. Sedan ska jag börja med min julmat och efter det äta den medan jag kollar på andra filmen av Hobbit. Ska kolla på sista Hobbitfilmen nu på lördag och jag som inte ens hade sett de två första fick allt lov att kolla på de innan så jag förstår lite iaf ;)

Om 45 min börjar ju Kalle och det är ju en tradition att kolla på det. Sedan ska jag börja med min julmat och efter det äta den medan jag kollar på andra filmen av Hobbit. Ska kolla på sista Hobbitfilmen nu på lördag och jag som inte ens hade sett de två första fick allt lov att kolla på de innan så jag förstår lite iaf ;)
Kramar på dig älskade vän!!!!!!!

Lugn och skön julafton. Räkmacka, godis och mys :love:

Även varit vid min kära väns grav och tänt ett julaftonsljus och pratat med honom en stund.
Fällt en tår och förbannat livet lite för att det ska vara så grymt orättvist att några av oss inte orkar fortsätta vara kvar här :(

Nog för att jag haft kalendern, men inte ett enda inslaget paket på julafton..tur att jag gillar att ge i alla fall. Annars hade det helt ärligt känts helt värdelöst :(
Kuvert med pengar och en inslagen blomma är ju inte riktigt samma sak :(
Jaja. Kanske har lyckats göra någon glad i alla fall!

Dör matkoma här nu. Min veganska julmat :D
tallrik_zpsb4f953a2.jpg

Jobbat och sen varit och fodrat. Inte kul för båda hästarna svullna i benen. Förmodligen de jäkla slånbuskarna igen. Måste rensa undan allt sånt.

Fått väldigt bra julklappar: en värmefilt, isbalsam och fårskinnstunnel till ullsadeln. :up:

Det snöar här och det lovas minusgrader i en hel vecka framöver så äntligen blir världen vit och ljus igen! :love: Dock är mina kattungar helt galna i dom vita flingorna som kommer från skyn och vägrar komma in :p
Är imponerad att jag tagit mig igenom dagen trots en hemsk migrän, det har ändå varit en ganska bra dag :) Fått flera julklappar, ja ärligt talat fler i år än vad jag haft dom sista 10 åren tillsammans så jag antar att jag gjort något bra :p
Ena ponnyn har nya skållor :down: Nya tag i morgon att döda dom j*ävla bakterierna :devil: Trappar ner cortisondosen på hästen och hittills verkar det lovande....:cautious: Ingen fång :up:

God Jul allihopa!

Det snöar här och det lovas minusgrader i en hel vecka framöver så äntligen blir världen vit och ljus igen! :love: Dock är mina kattungar helt galna i dom vita flingorna som kommer från skyn och vägrar komma in :p
Är imponerad att jag tagit mig igenom dagen trots en hemsk migrän, det har ändå varit en ganska bra dag :) Fått flera julklappar, ja ärligt talat fler i år än vad jag haft dom sista 10 åren tillsammans så jag antar att jag gjort något bra :p
Ena ponnyn har nya skållor :down: Nya tag i morgon att döda dom j*ävla bakterierna :devil: Trappar ner cortisondosen på hästen och hittills verkar det lovande....:cautious: Ingen fång :up:

God Jul allihopa!
Alltså de där skållorna verkar ju helt hopplösa?
kan det bero på nåt i marken? Du har ju sanerat allt annat hur mycket som helst :(

Fick en bok och strumpor av dottern, bodybutter och kaffe av gotasecret och 100 kr på en bokhandel av ss.

Hunden fick ett täcke och leksaker plus ett retrieverkoppel. .
barnet fick sims 4 och en ny ridhjälm och så en ny mössa som hon själv valde.
Så hon verkar nöjd :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 263
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
720
Senast: Malin_L
·
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok