Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute med hundarna, så skönt när det är fruset i backen för då kan man gå över alla fälten lite hur som och hamna lite var som helst :)
Visst är det skönt :)
speciellt med min spårhund för då kan vi följa spåren ett tag.
Dock vågar jag inte spåra för långt utanför samhället för vi har ju vargrevir bara några kilometer bort

Vilket är bäst? Flytta ut sängen till andra rummet precis ovan trappen,möblera om där och sova där till luftvärmepumpen är fixad (nästa vecka förhoppningsvis) eller stänga av den på natten och sätta på elementen? O_o

En luftvärmepump får ge ifrån sig max 40db nattetid vid tomtgräns och det räknas som normalt. Max 50 vid hus.
Min står bredvid huset och avger nästan 70 db :eek: stress och ljudkänslighet i all ära men nu känns det inte så konstigt att jag inte kunde sova i natt :p

Man ska vara noga i sitt val av naprapat, idioten jag hamnade hos lyckades förvärra allt och inte en enda låsning fick han upp och sista vridningen fick jag avbryta och storgrät av smärtan han orsakade och nu har jag mega huvudvärk , ännu fler låsningar och svårt att andas :cry:
Fy fan det här gör jag inte om!

Man ska vara noga i sitt val av naprapat, idioten jag hamnade hos lyckades förvärra allt och inte en enda låsning fick han upp och sista vridningen fick jag avbryta och storgrät av smärtan han orsakade och nu har jag mega huvudvärk , ännu fler låsningar och svårt att andas :cry:
Fy fan det här gör jag inte om!
Men emma det lät ju inte alls bra!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 446
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
723
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30