Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Sonic76

Vinterhagen är under all kritik. Inte nog med att det blir till en lerdamm vid vattnet och en bit in. Massa skräppor har tagit över den, så någon betesmark under sommaren finns knappt.
Det bästa vore att plöja upp allt, men det är ju inte vår hage. Som tur är har vi ju 2 andra hagar att använda under sommaren.

Här är det rått ute så har kört elementet hela dagen.
Har konstaterat att folk nog inte fått mobiler i julklapp för det finns inga ute att köpa som jag har råd med. Måste ha en ny ganska snart...
Ska snart ut och rasta hunden och det är ett väldigt påbyltande av både hund och mig. Lite mitt fel för vi har inte varit ute så långa stunder under hösten så hon har inte riktigt satt vinterpäls

Jobbat 06.50- 16.00 och konstant frusit om fötterna under hela den tiden ute!
Så skönt att komma hem, varmt och skönt inne, ändå känner jag mig helt iskall och genomfrusen.
Finns det något värre än att frysa om fötterna en hel dag?

Jobbat 06.50- 16.00 och konstant frusit om fötterna under hela den tiden ute!
Så skönt att komma hem, varmt och skönt inne, ändå känner jag mig helt iskall och genomfrusen.
Finns det något värre än att frysa om fötterna en hel dag?
Usch när jag tränade travhästar och även hjälpte grannen att köra kunde jag vara genomfrusen på fötterna en hel dag. Det var ingen ide att tina upp dem mellan för det gjorde bara ont.. Lider av det än idag, det är därför jag inte klarar golvdrag, då sväller fötterna upp och kliar och gör ont

Pratade med chefen på hälsostället om naprapaten i lördags. Jag fick en snabbare tid till "min" naprapat i morgon och ska sen träffa chefen efter det.
Nacken och ryggen tar kål på mig!

jag bryr mig inte om hur gammal jag är om det åskar eller om jag är på dåligt humör så kommer jag att bygga en koja och jag kommer att trycka in 1.mig själv 2.min hund och 3.min katt.
De e bara att gilla läget.

I dag har jag dödslängtan . Vill bara lägga mig ner och dö. Jag orkar inte mer. Jag vill inte mer. Själen är som en uttorkad trasa som kastats mellan taggbuskarna för att till sist hamna under ett nedblåst träd.
Jag vill bryta ihop. Vill gråta men kan inte. Kroppen kämpar på. Naprapaten varnar om bieffekter och ångesten vägrar lämna min sida.
Jag vill inte vara stark längre. Jag vill ge upp och lägga mig ner och dö.

I dag har jag dödslängtan . Vill bara lägga mig ner och dö. Jag orkar inte mer. Jag vill inte mer. Själen är som en uttorkad trasa som kastats mellan taggbuskarna för att till sist hamna under ett nedblåst träd.
Jag vill bryta ihop. Vill gråta men kan inte. Kroppen kämpar på. Naprapaten varnar om bieffekter och ångesten vägrar lämna min sida.
Jag vill inte vara stark längre. Jag vill ge upp och lägga mig ner och dö.
men massa kramar och styrka till dig!!!!
bara att skriva om du vill!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 555
Senast: Krålus
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
726
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat