Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig. Drar det spelar det ju nästan ingen roll hur varmt det är i lägenheten, man fryser ju ändå!nu struntar jag i elräkningar och kör extraelementet fast värmen funkar.
Det är alldeles för kallt inne med golvdrag mm
Har täckt dörren och ett fönster
Usch när jag tränade travhästar och även hjälpte grannen att köra kunde jag vara genomfrusen på fötterna en hel dag. Det var ingen ide att tina upp dem mellan för det gjorde bara ont.. Lider av det än idag, det är därför jag inte klarar golvdrag, då sväller fötterna upp och kliar och gör ontJobbat 06.50- 16.00 och konstant frusit om fötterna under hela den tiden ute!
Så skönt att komma hem, varmt och skönt inne, ändå känner jag mig helt iskall och genomfrusen.
Finns det något värre än att frysa om fötterna en hel dag?
Jag ska kämpa för att 2015 ska bli ett bra år.
Jag med.Jag ska kämpa för att 2015 ska bli ett bra år.
men massa kramar och styrka till dig!!!!I dag har jag dödslängtan . Vill bara lägga mig ner och dö. Jag orkar inte mer. Jag vill inte mer. Själen är som en uttorkad trasa som kastats mellan taggbuskarna för att till sist hamna under ett nedblåst träd.
Jag vill bryta ihop. Vill gråta men kan inte. Kroppen kämpar på. Naprapaten varnar om bieffekter och ångesten vägrar lämna min sida.
Jag vill inte vara stark längre. Jag vill ge upp och lägga mig ner och dö.