@Fan of Bill och
@MarieJ
Tack för pepp, det behövs verkligen nu. Är så trött och sliten, vila gör jag så gott jag kan och hinner med.
Ena ponnyn var plötsligt täckt i skållor igen
Var tvungen att köpa ny klippmaskin eftersom ingen förståeligt vill hyra ut sin till mina smittohästar
Så i i dag har jag klippt hela ponnyn, tvättat hela från topp till tå.Behandlat. Sanerat stallet och alla andra utrymmen IGEN
Ytterligare en kur med antibiotika är insatt på henne. Shettisen verkar ok. Den stora är tveksamt om hon svarar så bra på nedsättningen av medicinen så hon ska klippas och badas i morgon igen för att se vad som gömmer sig under pälsen..... Och så tvättar jag hästtäcken igen, dygnet runt och sanerar. Jag har lagt över halva lönen på bara mediciner och behandling av hästarna. Jag är typ pank nu och har räkningar och sånt kvar än att betala. Det går inte runt. Jag stressar mig sjuk över ekonomin, andan i halsen och ångesten siter fast unt halsen dygnet om. Drömmer mardrömmar hela nätterna
. Inga besked från försäkringsbolaget än. Inga besked från csn.
Mitt i allt i dag hittar stallägaren stallets lilla kattunge påkörd ute på vägen
Hon var så liten och fin. Vila i frid lilla fina Svea
Jag skulle nog behöva lite hjälp men jag vet inte hur eller vem jag ska be och är så kass på att fråga