@athena_arabians - absolut! Har du kanske någon bra övning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians - absolut! Har du kanske någon bra övning?
TACK TACK TACK!Stå i en dörröppning med händerna mot karmen och luta dig försiktigt framåt tills du känner att det stramar (inte lägga på för mycket vikt bakom). Alternativt ta en arm i taget.
Jag hittade några bra länkar som beskriver det jag menar. När jag har gjort den här stretchingen mår jag mycket bättre (men gör det inte tillräckligt ofta ).
http://www.icakuriren.se/Kropp-Sjal/Halsa/Stretcha-loss--fem-bra-ovningar/ (bläddra till sista bilden)
http://www.idrottsskademottagningen.se/?c=behandlingar&i=ovningar&id=20
http://www.massagetherapypractice.com/_documents/different pectoral muscle stretch positions.jpg
Hoppas det släpper!
Och när du INTE är ledig?7.30 mat
3dl vatten
9.30 mat
3dl vatten
11.30 mat
3dl vatten
13.30 mat
3dl vatten
15.30 mat
3dl vatten
17.30 mat
Typ min dag när jag är ledig Vatten mellan måltiderna. Gör inget annat än äter och dricker.
Och när du INTE är ledig?
VV: jag borde borsta tänderna, men det är så konstigt för jag tycker problemen har ÖKAT sedan jag började pyssla om dem ordentligt??
Say what? Allt för att jävlas liksom.
Är ju inte bra att äta för lite efter operationen heller, väl?Äter jag inte så mycket som jag borde.
Vad är det som känns sämre med tänderna nu?
Är ju inte bra att äta för lite efter operationen heller, väl?
Jadu, ser ut som att det har blivit fler hål (?!? svarta prickar typ) fler missfärgningar och en "ficka" i tandköttet som är på väg tillbaka...kort sagt har INGENTING blivit till det bättre
Ska till tandläkaren för "bedömning" nästa vecka...vill inte Men det besöket är i alla fall gratis! (jag måste ha missuppfattat, eller så var han otydlig, som jag förstod det INGICK 8 timmars behandling i programmet = skulle inte kosta mig något extra) men uppenbarligen inte
Kanske, men måste det bli VÄRRE först??Det kanske tar lite tid innan det vänder?
Om du inte skött tänderna tidigare ordentligt så håller du ju på att ändra bakteriefloran i munnen och det kan ta tid, dock ska det inte bli värre men kan ta tid innan det blir bättre. Sen innehåller det tandis rekommenderar ganska läskiga kemikalier och det är inte ovanligt faktiskt att man kan reagera negativt pga av kemikalierna.Kanske, men måste det bli VÄRRE först??
Åh! Stort, stort tack för ditt svar! Jag ska testa äppelcidervinägervattnet prontoHar du en ficka som ska gå tillbaka så skölj munnen med äppelcidervinäger i vatten. Det tar död på bakterier och drar ihop huden/fickan.
Om du inte skött tänderna tidigare ordentligt så håller du ju på att ändra bakteriefloran i munnen och det kan ta tid, dock ska det inte bli värre men kan ta tid innan det blir bättre. Sen innehåller det tandis rekommenderar ganska läskiga kemikalier och det är inte ovanligt faktiskt att man kan reagera negativt pga av kemikalierna.
Har du en ficka som ska gå tillbaka så skölj munnen med äppelcidervinäger i vatten. Det tar död på bakterier och drar ihop huden/fickan.
Ger det utslag på alkotest tro? (nu är det ju inget problem för mig som inte framför några som helst fordon...men ändå! )Mest sprit
Ahaa...okej! Får väl se vad hon säger då... men det är inget roligt!om dentan är som Corsedyl kan det ge missfärgade tänder under användning men det går bort sen .
med Corsedyl är det viktigt att skölja bort allt tandkräm innan man använder det.
Nu använder jag både gel och munskölj av Corsedyl så ingen tandkräm just nu