Sådär allt är packat och jag ombytt och färdig, så nu är det bara att åka till bussen och sedan blir det att fira syster med sambo på Liseberg ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att ni får en toppenkväll!Sådär allt är packat och jag ombytt och färdig, så nu är det bara att åka till bussen och sedan blir det att fira syster med sambo på Liseberg ikväll
Stackars@whwycd jag har knappt ätit alls.
Det gör för ont
håller på att tvinga i mig en smörgås då magen gör ont av de smärtstillande. .Har ju Slut på matpengar med så det är smörgås som gäller, hade ju inte tänkt behöva lägga 150 spänn på smärtstillande direkt
Fatta att jag inte druckit kaffe på två dagar för att jag har så ont
Har du sökt om aktivitetsersättningen? Förut hade de ca 4 månaders handläggningstid men det kanske går snabbare när man redan haft en period.Stackars
Själv vet jag inte alls hur jag ska göra nu när jag inte får några mer pengar...om inte f-k snabbar på med positivt besked sitter jag i skiten rejält snart...kul jul liksom.
Härligt! Glad för din skull!Än en gång; trivs så bra på mitt jobb!
Gullig du är! Tack!Härligt! Glad för din skull!
Ja jag önskar jag kunde hjälpa menStackars
Själv vet jag inte alls hur jag ska göra nu när jag inte får några mer pengar...om inte f-k snabbar på med positivt besked sitter jag i skiten rejält snart...kul jul liksom.
Ny jäkla läkartid för ungen som kom som påminnelse på mobilen. Och som vanligt vet jag inte var för jag får inte kallelserna. Nu är det iofs pappas vecka ,men ska jag få nån info måste jag följa med. Hoppas det är BUP...
Fadern hade ingen aning heller... men det får han ta på sig