Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fördelen att bo ensam, ute på landet utan nära grannar är att man kan dra på en galen låt på spotify vrålhögt och sjunga/dansa runt som en tok á Greys anatomy style .....väldigt befriande känsla :D

@whwycd jag har knappt ätit alls.
Det gör för ont
håller på att tvinga i mig en smörgås då magen gör ont av de smärtstillande. .Har ju Slut på matpengar med så det är smörgås som gäller, hade ju inte tänkt behöva lägga 150 spänn på smärtstillande direkt :(
Fatta att jag inte druckit kaffe på två dagar för att jag har så ont

@whwycd jag har knappt ätit alls.
Det gör för ont
håller på att tvinga i mig en smörgås då magen gör ont av de smärtstillande. .Har ju Slut på matpengar med så det är smörgås som gäller, hade ju inte tänkt behöva lägga 150 spänn på smärtstillande direkt :(
Fatta att jag inte druckit kaffe på två dagar för att jag har så ont
Stackars :(
Själv vet jag inte alls hur jag ska göra nu när jag inte får några mer pengar...om inte f-k snabbar på med positivt besked sitter jag i skiten rejält snart...kul jul liksom.

Stackars :(
Själv vet jag inte alls hur jag ska göra nu när jag inte får några mer pengar...om inte f-k snabbar på med positivt besked sitter jag i skiten rejält snart...kul jul liksom.
Har du sökt om aktivitetsersättningen? Förut hade de ca 4 månaders handläggningstid men det kanske går snabbare när man redan haft en period.

Har äntligen hittat en behandling som verkar fungera på skållorna :up:
Ridit en sväng, båda hundarna var med, den nya kopplad och för första gången med på tur. Det gick bra. Roligt att se hur hästen visade honom hur det funkar. Fina älskade hästen :love:

Men jag är rädd för rötan,livrädd och får ångest :( tänk om jag inte får stopp på den, Det sprider sig så jäkla snabbt! Hon har som hål in i båda tårna bak och jag vill bara slita av skorna och fixa till det. Kan inte hovis på måndag så blir jag nog tvungen att fixa det själv men eftersom jag anar att det är värre än det ser ut till och med så vill jag helst att han tar av skorna. *ångest* :(

]
Ja, jag har även pratat med handläggaren (som verkar helt underbar :love:) men det är ju inte han som tar beslutet...och det är ju ingenting som säger att det blir godkänt, även om HAN tycker det är självklart att det ska förlängas så kan jag bara vänta :(
Och man vill ju inte gärna ha ett "nej"/inget besked i december med tanke på alla storhelger o.s.v. (i så fall lär inget hända förrän i januari...)

Ny jäkla läkartid för ungen som kom som påminnelse på mobilen. Och som vanligt vet jag inte var för jag får inte kallelserna. Nu är det iofs pappas vecka ,men ska jag få nån info måste jag följa med. Hoppas det är BUP...
Fadern hade ingen aning heller... men det får han ta på sig

Åh mina fötter vrister och knän gillar inte att jag sprungit runt i högklackat på kullerstenen :p Nu sitter jag iaf på bussen hem och får snart svida om till mjukisbyxor, slappetshirt och raggsockar. Även om jag ett tag funderade på om inte högklackat och mjukisbyxor inte var högsta mode. :p

Jobbat lagom länge idag, till 10;)
Sen tog jag en sväng till Folkets Park, loppis idag. Svårt att hitta några fynd dock. Folk är mer medvetna. Men förstår inte hur man kan tro man ska lyckas sälja "skräpgrejer":cautious: Bordet kostar ju med. Lättare att skänka bort till secondhand ju:D
Detta köpte jag

Ny jäkla läkartid för ungen som kom som påminnelse på mobilen. Och som vanligt vet jag inte var för jag får inte kallelserna. Nu är det iofs pappas vecka ,men ska jag få nån info måste jag följa med. Hoppas det är BUP...
Fadern hade ingen aning heller... men det får han ta på sig

Det borde komma till er båda tycker jag! :crazy:
Annars borde du begära att papprena kommer till dig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 532
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka