Min ena kisse ska somna in i morgon
Å nej.. Sorgligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ena kisse ska somna in i morgon
Emma det är så det känns för mig med.Mår skit i kväll Känner mig rätt hemsk som människa just nu, Jag önskar jag kunde gråta men inte en enda jävla tår kommer....
Förövrigt har jag insett att jag helt slutat tro på kärleken, den är bara en illusion, den är inte verklig, existerar inte, men tror man tillräckligt så känns den nog verklig. Som när man var liten och trodde på illusionen av tomten och påskharen.
Varför ger du honom bestämmanderätt över dottern när hon är hos dig? Återgäldar han det så du vet och kan bestämma över vad som händer hos honom?E är tom 12... men vad gör man liksom....
Vi får se, väntar på svar från hv bara nu. Prutade ju ner hyran med
Förövrigt har jag insett att jag helt slutat tro på kärleken, den är bara en illusion, den är inte verklig, existerar inte, men tror man tillräckligt så känns den nog verklig. Som när man var liten och trodde på illusionen av tomten och påskharen.
Därav vår tvist!Varför ger du honom bestämmanderätt över dottern när hon är hos dig? Återgäldar han det så du vet och kan bestämma över vad som händer hos honom?
Han verkar ha problem med sitt kontrollbehov.Därav vår tvist!
Han skulle aldrig låta mig tala om hur han ska göra men sist när dotra skulle få åka buss själv ner till Uddevalla och bli mött av sin kompis och hennes mamma så blev han skogstokig.
Vaktade busshållplatsen så att hon inte skulle åka.
Nu fick hon lift ner av en kompis till mig istället.