Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig förstått mig på sånt där Hur vågar man?Blir så trött på hästägare som bara ställer ut sina hästar och aldrig tittar till dem!
Förstår inte heller det. Trodde att flugorna skulle äta upp ögonen på en av hästarna!Jag har aldrig förstått mig på sånt där Hur vågar man?
Ibland undrar jag om sånt där verkligen är förenat med djurskyddslagen? Speciellt nu för tiden när vi har så otroligt mycket insekter i sverige och många hästar verkligen lider av domFörstår inte heller det. Trodde att flugorna skulle äta upp ögonen på en av hästarna!
Tack, nu blir det att leta och kolla om jag kan ta hand om fåglarna som sitter i för liten bur, det skulle de aldrig få göra hos mig.Leopet heter märket på buren
Bra fråga, smart tänkt.@hallonsaft Finns det inte nån facebook grupp med burar? Det finns ju grupper för det mesta nu för tiden
Ja du kanske lika bra det, jag blir lite trött på min i mellanåt....Bra fråga, smart tänkt.
Jag har inte ansiktsboken så inte haft en tanke på det.
Min ena kisse ska somna in i morgon@EmmaW vilken tid är bokad?
Men stackare!!Min ena kisse ska somna in i morgon
Svår svår svår beslutsångest.
Huset jag kan få möjlighet att hyra är ju nedgånget till viss del, men det har sin charm och ligger sist när man kör ut ur samhället.
Kräver nog lite pyssel men inget akut förutom en elsak som hv får fixa i så fall.
Men... Dotra får längre till kompisarna och hon får inte åka buss för sin pappa så jag blir tvungen att åka med henne till och från skolan varje dag.
Suck
Min ena kisse ska somna in i morgon
E är tom 12... men vad gör man liksom....Men vad fan? Jag fick gå till skolan redan när jag var 7 år, mina syskonbarn tar skolbussen f.r.o.m. de började skolan (dvs: 6 års åldern) utan förälder och E är väl ändå 11 om jag minns rätt? Vilken fjant J är. En förbenat jäkla FJANT! Skulle inte förvåna mig om hon får åka buss för honom de veckor hon är hos honom. Ta upp det med soc. Om E klarar av o du vet hon är mogen så är det ju bara J som vill sätta pinnar i hjulet. Gah, må han få en 150 ton tung trädstam på sin vänstra pungkula.