Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Hundägaren som vanligt.
Sa igår att vi syns imorrn bitti så skulle vi hämta en soffa och han skulle hämta hunden.
Inte ett pip på hel dagen och går ej att nå på telefon.
Med historiken som finns blir jag ju lite nervös men jag har varit med förr så han ringer säkert i morrn och säger att han sovit hela dagen.
Hoppas jag för hundmaten räcker bara tills imorrn.
Har han inte hört av sig i morrn fm får jag ga bussen och lämna hunden direkt

Du behöver inte vara ett dugg orolig! Förbannad däremot. ...!

Vv; igår såg jag "Frost" och idag är jag typ förkyld :eek::rofl: (jag frös som sjutton på bion. ...urrrr!)

Du får bli lite hårdare mot honom helt "enkelt"! Han får ta det.

VV: Jag förstår inte dessa eviga utslag runt munnen, kan inte komma på ALLS vart de kommer ifrån! :(
(jag har ganska stor koll på allergin + att jag äter allergimedicin varje dag, men mot detta hjälper ingenting! :eek:)

Det kan inte vara munsår?

VV ligger hemma sjukskriven pga dålig mage, solen skiner och jag kan inte gå ut. Är det straffet för man mår dåligt tror ni? :p

Mannens barn är här och testar kapaciteten på sina bilstereos.

Jag känner mig synnerligen gammal och irriterad :p

Hundägaren som vanligt.
Sa igår att vi syns imorrn bitti så skulle vi hämta en soffa och han skulle hämta hunden.
Inte ett pip på hel dagen och går ej att nå på telefon.
Med historiken som finns blir jag ju lite nervös men jag har varit med förr så han ringer säkert i morrn och säger att han sovit hela dagen.
Hoppas jag för hundmaten räcker bara tills imorrn.
Har han inte hört av sig i morrn fm får jag ga bussen och lämna hunden direkt

Men både jag och B har ju sagt åt dig att det där är ju en vanlig sida från honom och du inte ska hjälpa till med hans hund längre för han håller ju aldrig något han lovar när det kommer till hunden.

Åh, mormor blev beviljad plats på serviceboende på ett visst ställe. Nu slipper hon grannar som är på henne som en hök (varav en faktiskt sade "jag hoppas du dör snart". :rage: Så nu behöver mormor bara stå ut i 6-8 månader sedan slipper hon grannjävlarna.

Men både jag och B har ju sagt åt dig att det där är ju en vanlig sida från honom och du inte ska hjälpa till med hans hund längre för han håller ju aldrig något han lovar när det kommer till hunden.

Jag håller helt och fullt med er :(
Vv: om 1, 5 timme bär det av till Västerås! :)

vv:

Jag har vänt på dygnet, kl 07.30 ringde klockan, mitt möte är om en timme och jag sitter fortfarande i morgonrocken och kaffet i handen,dödstrött :D

kl

Det borde finnas en funktion på Buke där man kan ta bort sina egna trådar (och inlägg).

Fråga Gunnar?

Ska dricka kaffe. Var ute med vovve vid 8, sen gick jag och la mig igen.
Sen ska jag dammsuga och i em hämta en beg soffa

Vv har suttit i balkongdörrsöppningen och läst tidning ett tag, riktigt skönt att kunna sitta inne i lä och sola. Dock inser jag hur överjävligt varmt det kommer bli i lägenheten i sommar :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
41 42 43
Svar
846
· Visningar
26 020
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka