Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl
*spottar ur mig*

Det är som att sälja sin själ till djävulen, att medvetet gå med på att bli sparkad, förnedrad, misstrodd och sårad. Att få orden slängda i ansiktet, nervärderingen, spottad på, avskydd, att inte vara värld skiten under någons skor. Man får inte ens prata, för man pratar inte rätt. Man säger inte rätt. Man gör aldrig rätt. Man ska brytas ner till man ligger i en hög på golvet med tårarna rinnandes och då brytas ner lite till, tills man är helt undergiven helt desperat och fast i en beroendesituation där man gör nästan vad som helst för den hjälpen.
Då kommer tystnaden...tystnaden som gör att magen känns som taggtråd, man försöker ringa men inget svar, total tystnad....
Han har gjort det igen, han har lurat in mig i en beroendesituation och jag gick på det igen...han har ändrat sig igen och ställt sina krav....som alltid i princip omöjliga krav, förnedrade som alltid....och jag min dumma jävel gick på det en gång till...men nu är det fan i mig sista gången! När jag löst detta ska han ut ur mitt liv för gott! Det är inte värt det längre...

Bra! Ut med honom ur ditt liv! Det låter helt förskräckligt det du skrivit!:(

kl

VV: Har gått och blivit sjuk!:arghh: Men bättre nu än i slutet av mars när jag ska till Spanien.
VV2: Har varit ute i hela dagen och påtat i trädgården!:)

Emma jag önskar dig lycka till!

VV denna dagen har varit totalt jävla värdelös, ibland tycker jag inte alls om mitt jobb. Enda "bra" skulle väl vara att jag kan kolla på mina provsvar innan läkaren hunnit glo på dem...

Var på lönesamtal igår och jisses det var den sämsta höjning jag nånsin fått:yuck:
Tur vi får en ny chef i höst...

Krya på dig:cool:
Trodde jag skulle bli sjuk för hade ont i halsen, men det går fram och tillbaka.

Tack! Jag märkte också sen en veckas tid tillbaka att jag började bli lite täppt i näsan osv, men jag trodde inte att det skulle bryta ut!
Nåväl.. :cool: Bara så tråkigt när man känner i hela kroppen att man är dålig.

Tack allihopa, jag löste det och har slängt ut honom ur mitt liv nu. Han vet inte om det än. Det är lugnast så just nu ...
Det gör ont, han är ändå min far men tröstar mig med att det blir lättare med tiden ....man väljer inte sina föräldrar , men man väljer själv vilket liv man vill leva ....

Klockan är 5 och jag har ännu inte somnat :(
Och nu har grannen efterfest och spelar för fullt på stereon :banghead:

Låg vaken rätt länge igår med men sovit inatt iaf.
På tal om föräldrar så har jag väldigt dålig kontakt med min pappa. Vi bor rätt långt från varandra och har ju sin nya familj med fru och hennes barn och barnbarn. De reser tex mkt tillsammans utomlands osv. Bryr mig inte längre om det. Det är tur att vi, systern och jag har mamma.

Skönt att du har både syster och din mamma i alla fall. Själv blir vännerna nu "min familj" men jag vet att dom inte har något emot det.

Sovit hela 3 timmar nu på morgonen , blir en spännande dag det här :cautious:

Tack, Det är nog nu det äntligen kan blir bra :)

Krya på dig och hoppas du mår lite bättre i dag .

Det är verkligen starkt gjort! Som du säger, man väljer ju inte sina föräldrar, men man kan välja hur man vill leva sitt liv!:bow:

Tack så mycket! Jag mår mycket bättre idag!:)

Tack det värmer att höra :bow: skönt att höra att du mår bättre :)

Bra gjort Emma :)

VV hade en supertrevlig kväll igår i Götet med mamma och syrran, dock var jag vaken ett dygn innan vi kom hem och hade ätit och kunde lägga oss, och så sov jag knappt 4 timmar och har nu precis kommit hem så nu blir det soffhäng med House och cheeseburgarna jag köpte inatt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 546
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka