Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gick och la mig 19:30 igår, ställde klockan på 21, rastade hunden och sen gick och la mig och somnade om.
Vaknade några gånger i natt men annars har jag sovit rätt ok.
Jag och min moder var på hennes förråd för att hämta en kinamatta där. Hon ville lämna in den på auktionshuset som öppnat nyligen här i stan
Tyvärr var det massa fläckar på den. Men jag lämnade in lite porslins bråte som jag haft hemma.
Jag är glaas!
Dagen har spenderats på gymmet (BodyJam) och sedan storstädat med :at för att hans föräldrar + faster skulle komma och fika.
Någon timme efter dem kommer efterlängtade, supersaknade A! Vi har glidit ifrån varandra rejält det senaste året p.g.a en rad händelser, men nu har vi bestämt oss för att försöka hitta tillbaka igen
Så kvällen blev "like the old days" - A med socker i kroppen (= hyper) och diverse tv-spel (bomberman t.ex.) och det är så fantastiskt roligt att spela med henne när hon är hög på socker, då kan vad som helst hända/sägas
Ååh vad jag har saknat det!
(och på tisdag åker vi till Västerås.... )
Ja i förrgår la jag mig ju supertidigt, men fick gå upp och rasta hunden vid 21, sen somnade jag om och ändå var jag trött igår.
Men sover utan tabletter så det är ju suveränt
Har varit ute med hunden och gått i över 2 timmar,varmt i skorna, jackan åkte av, i solen är det 22 grader varmt här Så skönt, bara hon och jag och skogen
Jag ska snart ut och rida
Kropp & Själ Kan tipsa om bra, gullig frisör i våra trakter, som också har bra priser! Har du koll på vitaminer och mineraler i kroppen? (Är ju inget...
Hästmänniskan Kan bara hålla med! En hyrhäst från Taffsnäs för lite prova-på innan ni köper en egen är ett utmärkt tips! En sådan passar både dig och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.