Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Gick och la mig 19:30 igår, ställde klockan på 21, rastade hunden och sen gick och la mig och somnade om.
Vaknade några gånger i natt men annars har jag sovit rätt ok.

Jag och min moder var på hennes förråd för att hämta en kinamatta där. Hon ville lämna in den på auktionshuset som öppnat nyligen här i stan:)
Tyvärr var det massa fläckar på den. Men jag lämnade in lite porslins bråte som jag haft hemma.

kl

VV: Har varit och kollat på hopptävling hela eftermiddagen. HATAR att fota i ridhus!:( Fick egentligen inte en ända bra bild!:arghh:

*knapp*

Har varit två dar nu med min älskling och hans familj. Träffade de första gången igår :)

Jag har varit till apoteket idag, de hade allt utom allergitabletterna inne, tur att jag har kvar några kartor ännu.

Umgåtts med vänner, ätit gott, mello och nu äntligen hemma igen.
Skön kväll, precis vad jag behövde :)

Jag är glaas!
Dagen har spenderats på gymmet (BodyJam) och sedan storstädat med <3:at för att hans föräldrar + faster skulle komma och fika.
Någon timme efter dem kommer efterlängtade, supersaknade A! :love: Vi har glidit ifrån varandra rejält det senaste året p.g.a en rad händelser, men nu har vi bestämt oss för att försöka hitta tillbaka igen :love:

Så kvällen blev "like the old days" - A med socker i kroppen (= hyper) och diverse tv-spel (bomberman t.ex.) och det är så fantastiskt roligt att spela med henne när hon är hög på socker, då kan vad som helst hända/sägas :rofl::rofl:

Ååh vad jag har saknat det!
(och på tisdag åker vi till Västerås.... :p )

Kl
Drömmer om ett liv utan grannar vägg i vägg ....
Sömn är heligt!

Tycker att jag har sovit rätt ok, ändå är jag galet trött..
:(

Har lånat vovve så ska ta en promenad med honom sen.
Solen skiner så man får passa på.
Efter det ska jag åka och handla mat

Trött jag med idag. Ändå sovit mycket tycker jag. Somnade på soffan igår och sovmorgon idag men seg ändå:crazy:

Ja i förrgår la jag mig ju supertidigt, men fick gå upp och rasta hunden vid 21, sen somnade jag om och ändå var jag trött igår.
Men sover utan tabletter så det är ju suveränt :)

bara illamåendet håller sig borta. sömntabletterna hjälper ju mot det med..

VV är jättefint väder funderar på att dammsuga av här inne lite snabbt, duscha och sedan gå ut en runda samt åka och tvätta bilen :)

Har varit ute med hunden och gått i över 2 timmar,varmt i skorna, jackan åkte av, i solen är det 22 grader varmt här :love: Så skönt, bara hon och jag och skogen :)
Jag ska snart ut och rida :love:

Varmvattnet är borta här. Jag som hade tänkt duscha. Inte så lockande att duscha i iskallt vatten. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
878
· Visningar
27 025
Senast: EZMK
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka