Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30
Har så j*vligt ont i magen idag.. Hatar sånt.. SKa man behöva gå hem och lägga sig på soffan nu..
Har så j*vligt ont i magen idag.. Hatar sånt.. SKa man behöva gå hem och lägga sig på soffan nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch krya på dig, själv är jag genomförkyld och hoppas verkligen ingen detta.
Viktigt vetande: 20:00 svt1, ryttareliten börjar, fler som ska se det?
Usch nu blev jag upprörd över Ryttareliten! Sköt din egen jävla häst om du ska skälla på hästskötaren!
Det framgick inte direkt men han skällde nåt om att hon inte skulle ljuga och säga att hon hade gjort nåt om hon inte hade gjort det eller vad det var.Anledningen till varför jag nästan inte vill kolla, men vilka ryttaren är med och varför blev skötaren utskälld?
Inget försvar men försöker vara objektiv i mina tankar:
Till att börja med får man tänka på att det är ett kort klipp ur ett sammanhang och hur brukar det se ut sen när man får se helheten? Inte riktigt som man tror efter sånt "blixtklipp" allt för att locka tittare (farmen t.ex).
Gissar även att skötaren har en anställning och kanske inte hunnit göra allt och som arbetsledare måste man kunna säga till och styra och fördela arbetet.
Jag har själv varit chef och numera är jag anställd så jag kan i viss mån förstå min chef ibland när vi har dialog (läs argumentation) men som anställd får man även finna sig i att sköta sina uppgifter vare sig man gillar eller inte såvida det ingår i ens uppdrag.
Det var det som kommer i nästa program. Ja nog inte lätt att vara hästskötare åt ryttare på högre nivå. Allt måste ju klaffa.
Yay!
Helvetestanden är utdragen!!
Smärtfritt...