Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV jag vill inte jobba kväll ikväll, men men bättre att jobba lite än sitta hemma och dega jämt :p blir ju ändå bara 2 arbetsdagar denna veckan när man var sjuk mån och tis.

Köpte en beg ektorpssoffa igår gör inga pengar alls :)
Den är grymt skön att sitta i.
Hittade en lägenhet också men måste ha tag på hv s nr :/

Kl
Jag önskar beslutet vore enklare.
Hjärnan säger en sak men hjärtat skriker en annan. Hur tar man beslutet då?
Jag orkar inte må dåligt om jag tar fel beslut igen. Å andra sidan gnager det att jag kan lösa annat som gnager samvetet om jag väljer att följa hjärnan i stället för hjärtat.....

Jag hade Ektorp i min lägenhet i Uddevalla. Jätteskön att sitta i och skulle den bli lite nersutten är det bara att ta av klädseln och skaka kudden ordentligt innan man sätter tillbaka klädseln så blir den som ny igen.

Jag hade Ektorp i min lägenhet i Uddevalla. Jätteskön att sitta i och skulle den bli lite nersutten är det bara att ta av klädseln och skaka kudden ordentligt innan man sätter tillbaka klädseln så blir den som ny igen.

Själv vänder jag på kuddarna lite så fluffar de upp sig igen. Men har du koll på vart man kan köpa ny klädsel? Några av dragkedjorna är trasiga :(

IKEA har extra klädslar. :)

VV slog mig efter duschen att jag efter några få timmar i solen igår och idag har fått färg redan! Borde nog eg smörja med solskyddsfaktor!

Haha ja jag kommer vilja ha en till sån soffa om jag kan fynda en.
Köpte en tresits nu ju

Hihi ja jag la ut en annons för länge sen ch en fd arbetskompis svarade så jag fick en väldigt fräsch soffa för inga pengar alls :)
Nöjd som attans :)

kl

VV: TJOHO!:D Jag kan se ryttareliten på svtplay!:bump:

VV2: TJOHO! Jag fick upp klockan 7, var hos båda hästarna och har tillbringat hela dagen ute med att vara sysselsatt!:bump:

kl
Jag har tappat mitt verktyg och känner mig helt vilsen, orden som cirkuerar är inte mina men dom blir min sanning eftersom jag inte lyckas ta bort dom och ersätta med positivt.....är allt bara förstört nu?:banghead:
Jag är så glad att jag inte släpper in honom i mitt liv igen men förra veckan satte spår jag inte lyckas bli av med :(

Jag har också en ektorp :p

VV fått sommarschemat, mycket hattande fram och tillbaka mellan dag-kväll och nattpass. Nåja förhoppningsvis får jag förlängt så jag kan ta lite semester i höst och vila upp mig :)

Passade på att köpa en ny vinterjacka, nu när de reas ut. Och denna har den ingen dunfyllning utan foder av syntet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
810
· Visningar
24 829
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?