Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV

Jävla pissväder! Verkligen, skit!

Ingen översvämning här (bor ju faktiskt på ett berg :p) men jag kommer nog att få jaga IKEA/Rusta/Clas Ohlson-kassar över hela bygden :o jag trodde jag satt fast dem i vedskjyvet men inte.

Stormade rätt så rejält här igår kväll, men nu skiner solen och det blåser lite mindre. :)

VV är rastlös men har ingen aning om vad jag ska göra å jag gick ner och tittade om tvättstugan var ledig och det var den så nu är första maskinen tvätt alldeles strax klar :)

Blåser som attans här och ibland skymtar solen fram......

Det gick vägen, kattungarna är sålda, pengar i handen.......tyst och tomt här hemma men livet blev onekligen lättare nu....

kl

VV: Lite blåsigt här med! Det var inte så kul att cykla när det var konstant motvind!

Hunden klafsade rätt i en lerpöl såklart, så sen fick vi leta rätt på en vattenpöl för att skölja det värsta och så får jag borsta sen.
Ska klippa klor på honom och kaninen med sen.
Marsvinet och kaninen som jag gav bort har det jättebra :)

kl

VV: Nu har jag tränar nog för i dag! Äntligen börjar magrutorna komma fram igen:banana:

Ska det smaka död och förruttnelse i hålet där man hade en tand häromdagen? Jag försöker att inte pilla med tungan men någon gång om dagen så brister självbehärskningen :crazy:

Jag har ju ett hål där de slipat bort tanddelar och dör pillar jag hela tiden så nu har jag ont igen ju!!
Och det är inte där de ska dra ut tänder ju.
Men smaka ruttet vettesjutton!?
Kanske är medlet de spolat medv

Ska det smaka död och förruttnelse i hålet där man hade en tand häromdagen? Jag försöker att inte pilla med tungan men någon gång om dagen så brister självbehärskningen :crazy:

CORSODYL munskölj!

Det finns Hexident munskölj på apoteket, jag fick tips om det av tdl när jag dragit ut en tand, du kanske kan prova det?

Edit: Det är samma verksamma ämne som i Corsodyl.

Jag har både corsedyl munskölj och tandkrämen :)
Kanonbra
Har ju kronisk gingivit

VV tro på fan det finns normala män på internet, eller så har jag inte hittat vad som är fel på honom ännu bara ;)

VV borde gått och lagt mig för länge sedan. Är farligt att fastna på TED, ska bara hänga upp gardiner innan jag nanar kudden :p

Han som försvann i stan tidigt på nyårsdagen - utan ett endaste litet spår! :( (detta är sökomgång 5 el 6 tror jag...vi har typ sökt över heeela stan! Polis m. hundar/dykare har sökt av fyrisån o.s.v. men nej...ingenting! :cry: )

Jag har varit med alla omgångar utom 2 typ.
FÖRSTÅR inte vart han kan ha tagit vägen!! Det är så himla läskigt!
Rättar mig själv efter att ha läst på UNT - 8:e söket nu...

Har de sökt längs spåren eller längs E4:an?
Stackars anhöriga och stackars han
Yes, både och.
Efter ett av söken satt jag och en vän och fyllde på energiförrådet - då ropade de ut i högtalarna att tåg var försenade p.g.a polisinsats (= poliser med hundar på spåret) konstigt dock att de gick ut med det....
Hoppas verkligen att anhöriga får klarhet i vad som hänt! :(

Vv: inne på avsnitt 8 av PLL nu :p

Då finn det kanske två då :D

Strålande solsken, sovit som en stock och vaknat utvilad :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
33 34 35
Svar
697
· Visningar
21 908
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka