Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Man kan ju hoppas iaf! Jag upptäckte dock "fel" på den jag hittat :p

VV "mörkläggsningsgardinerna" jag fått låna av mamma funkar super, fullt solsken ute och här inne är det halvdunkelt, blir nog superbra när jag jobbar natt :)

Shoppat kläder till mig själv, det var verkligen evigheter sen och väldigt välbehövligt

kl

VV: SKulle ha en lugn hemmadag idag, men i stället har jag varit på museum hela dagen!:D

Ja imponerande! En fröjd att se :)
Den enda som stör mig är att de tog av hjälmarna när de red på stranden:confused:

Jag lagade mat av det jag hade i kylskåpet. Det blev jättegott. :)
Baconröra med majs, grädde, lök och lite annat :)

Jag äter sallad.
Det är stopp i handfatet och i diskhon så måste nog felanmäla nästa vecka. Suck.

Här blir det varmrökt regnbåge från Börtnan :d kunde inte låta bli nu när jag körde förbi Östersund på vägen hem, det är min favorit!

Ja enda nackdelen är att jag börjar bli förkyld så jag har inte så mycket smak :)

Jag lagade mat av det jag hade i kylskåpet. Det blev jättegott. :)
Baconröra med majs, grädde, lök och lite annat :)

Lät smaskens :)
Jag brukar steka först champinjoner, sen skuren bacon och rör till sist ihop det med chili paprika creme fraichen. Pasta till. Sååå himmelens gott :d

Måste ringa till ungerska ambassaden.
Måste lära mig ungerska.
Sedan kan jag kort och gott flytta.
Helst igår..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 148
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka