Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Idag blev jag hemma. Jag har ledigt med anledning av enskild angelägenhet. Stöttar mamma, men hon tar det ganska bra. Sen att jag inte är helt hundra frisk gör väl inte min sorg bättre heller. Kändes dock skönt att kunna avstyra dagens arbete, men jag ska på mentorsträff i eftermiddag mest för skingra tankarna.

kl

VV: Måste verkligen köpa liniment.
VV2: Jäkla häst! Han var alldeles för pigg idag och började bralla, fastän han inte FÅR det!

Ledig idag. Välbehövlig för kunde inte somna igårO_o låg bara och tänkte på allt som måste fixas med huset.

kl
Tagit tag i tyngre saker som legat och grott ett tag. Hoppas på positivt resultat men ärligt talat kan det gå precis hur som helst :cautious:

Vad stod det i mailet?:D

kl

VV: Har ont i huvudet och nacken efter att ha råkat slå i en öppen kökslucka:arghh::mad::rage:

Det var lite allmänt om varför han försvunnit från en community vi brukar prata på, och lite allmänt vad som hänt i hans liv och en undran om hur jag mår. Jag har aldrig träffat honom så det var mest kul att han skrev så :)

VV äta och sedan krypa ner i sängen tror jag, avskyr att vara såhär trött :(

Jasså!:D Så du visste vem det var ändå:)

kl

VV: Har hämtat mitt språk-certifikat idag!:)

*knapp*

Fick parfym idag av min norska vän/kk/pojkvän/nått.
Det var gulligt av han =)

Varit på ett föräldramöte idag.
Fick ordnat en annan sak.
Nu ska jag dricka lite kaffe och sen kolla en film.
Måste vänta på att tvättmaskinen blir klar

Det är jättebra att man sms:ar innan man ringer mig. Men det gör inte att jag är mindre upptagen med att köra buss. Då är det bra om man lämnar nummer så jag kan återkomma...

(sms:et är från myndighet och har således inget avsändarnummer man kan svara till)

Ja, hade varit lite creepy annars, som granngubben som "friade" till mig för några veckor sedan. :o

VV 5 stick för 3 små provrör, helt klart en dålig dag både för mig och mina stackars kollegor.

Det var mest äckligt, jag hade burit ut lite packning till bilen när den här gubben (över 70 säkert) kommer ut ur trappuppgången bredvid min och börjar prata. Jag är ju så snäll så jag pratar ju såklart lite. Sen menar han på att han och jag kan väl gifta oss, så jag blir redig (vad han nu menar med det), och då säger jag att jag vill inte det. Nähe, men då kan vi väl flytta ihop så ska han ta hand om mig (här kräktes jag lite i munnen) och så kan vi ju hålla värmen för det är så kallt i lägenheterna. Då meddelade jag att jag vill inte bo ihop med någon och att det är så litet i min etta så det går ändå inte om jag nu hade velat. Jag fann det hela så obehagligt att jag kollar om han är på gården om jag måste ut på dagen/kvällen.

VV ska iväg och se om jag kan hitta några snygga skor till helgens utgång med mamma och syrran i Gbg :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
887
· Visningar
27 770
Senast: Caoimhe
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka