Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

KL

Jag har sytt en julklapp och lyckats med konststycket att ha avigsidan utåt. Fan

*knapp*

hatar när man skickar sms med en fråga och ser att personen läser det men svarar inte.. jag vill veta nu

Målaren råkade slå sönder mitt fönster i sovrummet i går när jag var på sjukhuset :p så snart kommer hv och sätter dit nytt.

Det är riktigt störigt! Man har ju ställt en fråga liksom!
Okej om personen verkligen inte har tid, men det finns ju vissa som bara är allmänt dissiga:p

HJÄLP!!! Grannarna röjer min lägenhet :)
Blir jättebra men jag är helt slut :)

YZUZrPN.gif

VV nu har granen åkt fram och pyntats och "julklockan med glitter" hänger i dörröppningen in till rummet. Nu ska jag bara fixa spik så jag kan hänga upp dörrkransen också :)

Hahah så söt :love:

vv:
Känner mig helt galet groggy i både kropp och huvud :wtf: undrar lite hur den här dagen ska sluta :cautious:

VV: Mina varor på Ica fick jag med posten idag och 25 kr att använda, bra men har ju spenderat mer iofs.

Varorna blev: Cappuccino(jag skyldig), digestive kex (jag skyldig)och kaviar (killen skyldig)

Är jag en sötråtta tro?? :o

Första gången jag får det så tyckte de var lite kul men är väl för man ska handla över någon viss summa/månad? Inte alltid man orkar ta sig dit för det är en liten bit.

Mina grannar har nu röjt färdigt hos mig.
Jag lovar att jag knappt vågar bo hemma nu :)

Hmm lyckades igår med makabra konststycket att dänga in en jäkla tistel/ kardborre i ena ögat:banghead:
Var när vi skulle ta ner en hösilagebal i mörkret. Pga av det kunde jag inte sova inatt då ögat gjorde ont, rann och svullet.
Så fort jag försökte sova började det göra ont. Dvs kunde inte stänga ögat:crazy:
Jobbat idag men känt mig lite flummig av trötthet.
Köpt koksaltslösning och noviform på Apoteket. Hoppas det blir bättre.

KL

Jag har sytt en julklapp och lyckats med konststycket att ha avigsidan utåt. Fan

Åh, fy! :crazy:
Mamma stickade en dopklänning till ena syrrans yngsta och insåg att hon gjort fel, men hon hoppades på att ingen såg och det gjorde ingen. Hur ska du göra?

kl
VV: Borde plugga nu! Är det bara jag som har NOLL motivation till pluggandet?!:arghh:

Superfint :)
Vi har kastat och burit ner massor i källaren.
De har omorganiserat min lägenhet osv.
Tacksam för hjälpen ju!!
Bara putsa fönster, byta gardiner och torka golv kvar :)

Vad härligt ! Vilka snälla grannar du har :)

Vv: borde fixa sovrummet så jag slipper sova på soffan en natt till , handla mat och äta men känner mig som överkörd av tåget och helt off :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 554
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka