Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Överlevde :D tanden borta och jag har ont men det funkar.
Sovit på soffan nästan hela dagen. Hungrig nu :d

Fått hjälp av en granne att röja och omorganisera köket
Bara resten kvar nu då :)
Men hon kommer imorrn med och på torsdag :)

VV sitter och lyssnar på musikhjälpen och funderar på hur många fakturor jag kommer få på "dvdpaketet" jag beställt som de verkar bestämt sig skicka i 5 olika ist för ett paket...

Knapp

VV: Så oerhört nöjd med mig själv! Förde vår talan men var så jäkla nervös att jag skakade första minutrarna.
Bad att få tala till punkt innan någon yttrade sig - i det stora hela gick det bra, fick en hel del medhåll redan under tiden, när jag var klar rev "överchefen" upp beslutet direkt! :bow:

Sedan applåderade alla och när vi gick på lunch blev jag överröst med beröm! :D
Känner mig grym idag! :banana::banana::bump::bow::love::D

Jag kan lägga ut brevet jag läste upp här! :D :bump:

Kort sagt var det chefen som tog ett beslut bakom ryggen på oss drabbade, vilket i sig inte är okej alls då föreningen jobbar aktivt för ökat "brukarinflytande" och när det dessutom bara blev nackdelar för oss i gruppen så blev det inte bra alls - så då samlades gruppen och skrev ihop ett brev med åsikter/argument/tankar till honom - det läste jag upp idag inför honom, hans "överchef" och en massa personal... dessutom fick han kopia på det så jag hoppas han läser igenom och funderar ett varv till innan han kommer på fler saker han vill besluta bakom ryggen på oss! :mad:

Han borde ju veta hur envisa vi är tycker jag...:angel:

Modigt och bra gjort:)

Got2Be: Hur gick det med avramlingen?

Ligger på Amerika kudden framför brasan, skönt;)

Modigt:bow:

Och eftersom överchefen rev upp beslutet så hade ni ju helt rätt! Superbra gjort:)

Så fantasiskt bra!!
Hoppas det ger resultat med.
Vv jag har huvudvärk.
Har haft akut möte inne i Fgla, sen hem, städa med grannen och sen fika hos en annan granne som fyllde år.
Sen tillbaka hem och fortsätta städa, laga mat åt dotra, mer samtal osv.
Nu skull jag kunna sova för kvällen faktiskt.
08 imorrn ska jag å grannen mötas i tvättstugan för en massa tvättande

Respekt!

VV. Tittar på musikhjälpen.
Är trött på förkylning och ångest.

Det gjorde det nog eftersom hon rev upp det direkt :D

Däremot upplevde jag för första gången (vad jag vet) att värme och känsel i händer och fötter försvann innan :eek:
Det var väl förmodligen p.g.a. nervositeten, men ÄNDÅ en ganska spännande känsla.

Efter lunch var jag helt slut och färdig...nervositeten övergick ju till någon form av kick, när den gick ur så blev jag typ yr och illamående.
Nu är jag så trött att ögonen går i kors. Så det blir till att sova tidigt! :)

Låt oss säga att jag skulle rösta på SD, då skulle jag ju kallas för sverigedemokrat. Men vad skulle jag kallas om jag rösta på Svenskarnas parti? Svenskarnas partist?

(Obs! röstar inte på några av dessa sketna partier, bara för att förtydliga).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 554
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka