Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har älskade vovven över natten.
Mindre kul möte imorrn.
Släng en tanke åt mitt håll mellan 11-12:30 imorrn.
:)

*knapp*

Är hos en "vän" som ville att jag kom över en kort stund... Men vi ser på film nu med hans vänner och såklart på språk jag inte förstår.. Så kul och jag har 15% batteri kvar :(

"kom över en kort stund"

gick dit vid 23:20 och kom hem nu.. det va en kort stund det..

Ja Sven märktes inte mycket men Ivar tar ton! :D

Sonic: I will do!

Vv: vaknade nyss med värken from hell i käken :( väntar på att värktabletterna ska verka så jag kan sova lite till . . .

Ja Sven märktes inte mycket men Ivar tar ton! :D

Sonic: I will do!

Vv: vaknade nyss med värken from hell i käken :( väntar på att värktabletterna ska verka så jag kan sova lite till . . .
Ska följa dotra till skolan strax, sen hem och dricka kaffe och så iväg.
Vill inte :(

Härligt, då var det dags att lämna nya avföringsprov... :yuck:

Sen tillbaka till vårdcentralen, var bara där 2 timmar igår och det kan ju tyckas alldeles för liten stund.

Mao, utredning av mage fortsätter. Mycket är fel, men ingen vet vad :(

Magproblem kan driva en till vansinne, hoppas dom hittar vad som är fel så du kan få ordning på det. Bra att dom fortsätter utreda i alla fall...

Kram Sonic! :)

kl: Djurskyddet i sverige är ett stort skämt, det är ju ingen nyhet men det här med kycklingarna är ju bara ett stort hån. Så nu vet alla att man kan bryta lagen gällande djur och hänvisa till att bevisen inte bevisats. :meh: stackars små kycklingar :(

Tack Emma :)

Japp, magen frestar på mentalt. Hade jag inte varit så upp över öronen förälskad så hade jag nog ramlat ner i en depression tror jag.

Just nu väntar jag in att min vårdcentralsläkare ska få tag på läkaren på sjukhuset som utförde gastroskopin. Svarsproverna på biopsin säger att jag inte har glutenintolerans. Ändå såg det inte bra ut nere i tarmen och tarmluddet var obefintligt. Började med glutenfri kost direkt efter, eftersom läkaren ansåg att det skulle vara bra för mig. Allt blev värre. Plockade bort laktosen, det blev bättre, men inte bra.

Så utredningen fortsätter, det är iaf bra :)

Sonic, jag har tänkt på dig så jag var tvungen att sätta mig och vila. Hoppas allt gått bra!

VV
Nu skiter jag i alla måsten, jag orkar inte idag. Var på stan efter vårdcentralen och handlade färdigt julklapparna. Så skönt att det är gjort!

Nu blir det film och popcorn och dumleklubbor - det FREDAG för bövelen :D

Tack Fan of Bill :)
Jodå jäkligt snurrigt mycket bortförklaringar plus en mycket oväntad vändning.
Jag tror på det när jag ser det..
Oron kommer nog ligga kvar länge än!!

KL

Vågar man åka iväg på hotellvistelse i Göteborg? Magsjukan härjade på jobbet igår. Ett barn kräktes vid frukost, jag var dock knappt med barngruppen mer än vid lunch och strax efter. Jobbar bara få timmar i och med sjukskrivning och fick sköta både fram och avplockning vid frukost och vid lunch...Sitter och velar som den. Imorgon vid halv ett är det 48 timmar sen jag gick hem från jobbet!

vv:

Hunden är hos hundvakten sen i går kväll och det är faktiskt så skönt :)
Pysslar om mig själv och mitt hem och mår lite lite bättre i dag :up: Hoppas smärtan i käken kan hålla sig på en vettig nivå i dag så jag kan få lite gjort :cautious:

Fick åka in akut idag pga ögat som gjort så ont och svullet. Natten var för jäklig. Visade sig att det var ett sår:crazy:
Fått ögondroppar att ta nu i en vecka.

AJ det är nog inte skönt.
Idag har jag mått sisådär så stadsresan sköts på tills imorrn.
Är nog allt som hänt som spökar.
Nåja det regnar så struntsamma :)
Har en hund att roa istället

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
912
· Visningar
28 303
Senast: _Elly_
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka