Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Haha såg det, men folk ÄR inte kloka alls.. så det så..

haha, jag tyckte du gjorde helt rätt ;)

Tack allihopa! :D

Det var inte planerat men ändå så otroligt efterlängtat från bådas sida och jag kan knappt vänta tills i mars men det är ju ett tag kvar så jag får nog ha lite tålamod :angel: :D

Grattis! :love:

VV: Ont i ryggen! Vi ska (förr eller senare) få in en soffa här så nu förbereder vi med ommöblering och ptja...det är för tungt för mig även om jag "bara" plockar.

(om någon vill ha en nästan komplett samling med beck-filmer så hojta...försöker bli av med den så den blir typ skitbilligt :angel:)

*kl*

Imorgon åker jag iväg och kommer hem om en vecka. Mellan 35-37 grader. Kommer krevera p.g.a. värmen.

Min faster har däremot skött allt och även bokat vegomat till mig på restaurangen. Snällt.

Åskväder så inihelvete, en 2-3 st från olika håll bestämde sig för att mötas här..
Helvete vilken puls jag har... Och nu har vi bara en tillfällig respit för det kommer mera :(

Emma grattis till tillökningen :)

Sonic fy, det lät inte trevligt!

VV tycker inte om när det är varmt, man blir så äckligt blöt när man sover :(

Tack! :)

kl

I dag ska jag hämta ut pållens nya Easeyboots och börja rida igen! :banana: Längtat galet mycket! :D

Vi har inget vatten, tur att hästarna har lite i badkaret och hundarna i skålar både inne och ute. Och att jag duschade igår. Får dricka Pepsi max, jag som tänkte äta frukost = te och macka :(

vv:

Äntligen lite mat i magen :) Sen att man mår illa så fort man trilla in på face tack vare bilden på ardennerstoet är ju en annan sak:yuck:....jag har inte facebook för att se sånt och må illa så fort jag kliver in där.....sen är det ju bra att det uppmärksammats men respektlöst mot andra människor kan jag tycka :( Ne ska face tillåta sånt så bojkottar jag snart! :mad::rage:

vv:

Åh, fick precis reda på att tiken jag vill köpa valp efter har börjat löpa :D :bump: Åh, så spännande!!

Var inne på Apotekets hemsida och kollade mina, som jag trodde, förnyade recept.
Visst, fanns bara en medicin jag kan leva utan, betapreden och levaxinet fanns inte.
De enda som var viktiga ju... Suck

Hm kan de ta bort recept som fortfarande är giltiga??
För det har de gjort med en medicin. Kan det vara för att jag hade dubletter?
Men jag har ju dubletter även på astmamed eftersom de missade att jag har högre dos nu.
Suck vad trött jag blir

Men snabbt jobbat, 10 min efter samtalet till Vct var receptet på Apoteket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok