Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det var inte planerat men ändå så otroligt efterlängtat från bådas sida och jag kan knappt vänta tills i mars men det är ju ett tag kvar så jag får nog ha lite tålamod
VV: Ont i ryggen! Vi ska (förr eller senare) få in en soffa här så nu förbereder vi med ommöblering och ptja...det är för tungt för mig även om jag "bara" plockar.
(om någon vill ha en nästan komplett samling med beck-filmer så hojta...försöker bli av med den så den blir typ skitbilligt )
Åskväder så inihelvete, en 2-3 st från olika håll bestämde sig för att mötas här..
Helvete vilken puls jag har... Och nu har vi bara en tillfällig respit för det kommer mera
Vi har inget vatten, tur att hästarna har lite i badkaret och hundarna i skålar både inne och ute. Och att jag duschade igår. Får dricka Pepsi max, jag som tänkte äta frukost = te och macka
Äntligen lite mat i magen Sen att man mår illa så fort man trilla in på face tack vare bilden på ardennerstoet är ju en annan sak....jag har inte facebook för att se sånt och må illa så fort jag kliver in där.....sen är det ju bra att det uppmärksammats men respektlöst mot andra människor kan jag tycka Ne ska face tillåta sånt så bojkottar jag snart!
Var inne på Apotekets hemsida och kollade mina, som jag trodde, förnyade recept.
Visst, fanns bara en medicin jag kan leva utan, betapreden och levaxinet fanns inte.
De enda som var viktiga ju... Suck
Hm kan de ta bort recept som fortfarande är giltiga??
För det har de gjort med en medicin. Kan det vara för att jag hade dubletter?
Men jag har ju dubletter även på astmamed eftersom de missade att jag har högre dos nu.
Suck vad trött jag blir
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.