Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Här i Dalarna är det flera hästar som blivit utsatta på kort tid :cry:

http://www.dt.se/nyheter/hedemora/1.6111983-knivskuret-sto-far-vard-pa-djursjukhus

Jag tror på rättvisan, jag gillar inte vigilantementalitet.... MEN skulle en häst sparka de här asen till evigheten skulle jag inte fälla en tår :rage:

Det var en häst nyligen i mitt område (Jönköpings län) som också hade skador. Skulle inte heller fälla en tår om en häst försvarade sig...

stretcha lite till och rör på kroppen så kan det lossna lite snabbare!

Åskoväder delux här :eek: och regnet bara vräker ner :D Och snart måste hunden ut :meh:

Mina boots passade inte hästen :arghh: Så nu får jag skicka tillbaka och få rätta storleken nästa vecka förhoppningsvis:meh:... lite besviken på bakslaget :( hade ju längtat galet mycket över att få igång tjockisen nu :banghead::D

Har i ren panik omplanterat några blommor.
Bäddat ut sängarna och kör tvättmaskinen.
Krattat ut jordhögen i bak för att jämna till gräsmattan och busat med kaninerna som är ute
Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar och att hundägaren ska ringa och säga att han är på g hem :)
Vovven trivs dock bra här..

de mådde inte så bra :D
Så de behövde lite jord för de hade typ ingen :)

kl

VV: Jag är äntligen i Sverige igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bump: Jag hoppas att vädret inte blir alltför dåligt under mina veckor här!

Senast ändrad:

Aha! Duktiga du :) Jag borde verkligen göra detsamma här hemma men det får vackert vänta lite ändå . . . :o

mimmiii_51f27662e087c35badb05913.jpg

:D:D:D:angel::angel::angel::angel:

Vad fin den blev :)

VV måste lära mig släppa saker och sluta oroa mig för saker som aldrig kommer hända!

Arg på mig själv idag..
Måste sluta låta den fd dejten styra över mig
Gaaaahh
Blir ett avslut nu den 16 augusti då jag ska göra en förändring i mitt liv
Kan bli bra ändå för jag ska ju på dejt nu i veckan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
631
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok