Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Regn? Vill du ha regn? Fast det skulle ju vara rätt mysigt faktiskt...

Åh vad jag avundas dig, det är en resa jag också skulle vilja göra! :) du har inte bilder du kan visa oss? ;)

Eh, nej tyvärr är det typ bara bilder på eh blommor i Narvik, alt dåliga stadsbilder misstänker jag. Jag var fullt upptagen med att inte dö av stress under tiden vi åkte (jag har nog lätta kontrollproblem, eller så kör min kollega väldigt dåligt). Så tyvärr :( Men det är en underbart vacker resa! Nå så tycker väl jag att det lilla jag sett av norra Norrland varit underbart vackert alltihop :p

Jag bilade upp till Abisko och sen till Narvik förrförra sommaren:love: Så underbart!:love:

Nej i Skåne typ. Jag hämtade en i Göteborg förra året, en i Blekinge i våras, sen faktiskt en i Kolsva, det var ju bara runt hörnet! och sen kom den sista från Gotland :D

Brukar inte klaga på vädret, men blir så frustrerat jävla irriterad när kroppen kan ge en mil i joggingspåret och huvet säger nej pga värmen. MERDE!!! :rage:

Men annars e det bra ;) Kärleken frodas och jag likaså :love:

Ja det är supervackert här uppe! Jag kommer sakna all natur när jag flyttar!

VV verkar bli en jättevarm dag och eftersom jag är ensam kan jag inte gå och bada :( Så jag får försöka krama golvet så gott jag kan (det enda i min lägenhet som är kallt haha).

Vi ska få regn idag, hoppas verkligen att det stämmer! Doften är härlig och det var längesen sist.

Somnade 07 imorse så jag ligger kvar i sängen en stund i regnet:)

Om det vore så enkelt :D Men de jag vill ha finns alltid sådär långt bort. Likadant med släp... :rofl:

Jag dör typ, det har varit varmt alldeles för länge. Igår regnande det men inte särskilt mycket...

Trött och sliten idag.
En uvi på g för att jag var lite korkad, försöker dricka bort den :D

Irriterad för att jag inte kan släppa den fd dejten så jag hoppas på att den som jag ska dejta i veckan tar mig med storm so to speak.
:)

Drick tranbärsjucie! Funkar alltid på mig vid känningar :)

Det regnar massor här igen :D svalt och skönt och det är så mysigt och välkommet :D

Funkar faktiskt med saft och sånt som smakar surt så dricker kolsyrat vatten med limesmak :)
Drack det sista av fun lightsaften med :)
Vill helst slippa cykla in för att köpa juice nu :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
631
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok