Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ja, jag är van att röra mig minst 5 dgr i veckan. Tar piller och smörjer med Voltaren. Det minskar smärtan märkbart men det gör ändå ont till viss del och hur blir det när jag slutar? Går det tillbaka och gör skitont?

Har ett bra tag gått och fnurlat på att jag verkligen behöver förvaringslådor under sängen, sk bedroller. Men snål som jag är har jag dragit mig för denna välbehövliga men tråkiga utgift.

Så genade jag genom Åhléns idag och vad ser jag om inte tre stycken bedrollers för halva reapriset :D Gött mos :bump:

Ringde för att få tid men sköterskan sa att jag skulle äta Ipren 6 dgr och att jag inte hade haft sönder ngt i foten och då fanns det ändå inget man kan göra.

Och hur vet hon via telefon att foten är hel då?

VV blev nästan 12 timmar på jobbet idag, ångrar nästan att jag antog mig maskinen som mitt ansvarsområde...

Ja det undrade jag med. Jag ringer aldrig sjukvården om jag inte har riktigt ont. Men hon sa att jag inte skulle orka klämma på foten om det var ngt av. Och det låter väl iofs rimligt men jag tycker ändå att det är konstigt att jag inte fick en tid när det inte hade blivit något bättre på tre veckor. Nu har jag gått på smärtstillande/inflammationshämmande snart en vecka och foten har gått från rejäl smärta till måttligt "obehag". Ska börja trappa ner pillren i morgon och låta bli träning resten av veckan så får vi se om det blir sämre igen eller om jag har blivit bättre.

Ja och så finns det hästar som springer på brutna ben, något som också ska vara omöjligt. Nåja, jag hoppas att foten blir bra snart/att du får en läkartid :)

Trött och har huvudvärk.. hoppas på det där stipendiet så det gör ont... :( så pank just nu..

Håller tummarna för dig Sonic:up:

Hoppas foten blir bättre snart MarieJ! :)

Vv: Min mammas sambo som funnits i mitt liv i princip sen jag föddes och är en fantastisk karl fick stamcellscancer förra året, fick bli transplanterad, blev "frisk" men fick tillbaka det häromveckan och har nu kraschat totalt och ligger inlagd och det är tveksamt om han kommer därifrån över huvudtaget mer....känns lite skit...:( Orkar inte känna för mycket just nu för då orkar jag inte vara stark för allt som komma skall....
Och på torsdag ska jag på mamografi då jag fått en misstänkt knöl i ena bröstet....Livet känns fantastiskt ibland...:banghead:

Men det kunde ju ha varit värre så klart :meh:

Kraaam Emma. Lider med dig. Hoppas att det visar sig vara ofarligt för din del.

Tack allihopa! :bow:
Försöker att inte tänka på det för mycket, men det ligger ju lixom och gnager inom en hur man än gör :( Försöker hålla mig sysselsatt till max för att inte börja tänka för mycket, i morgon är första delen klar lixom, sen väntar bara svaren ...

Skickar en styrkekram!

kl

VV: Jag hatar att ringa viktiga samtal på tyska!! *BRÖÖL*

EmmaW*Skickar mängder med tankar och styrkekramar*

Trött och har huvudvärk.. hoppas på det där stipendiet så det gör ont... :( så pank just nu..

Håller tummar och tår, hoppas även att värken släpper för dig. Även för MarieJ givetvis

VV.
Snart dags för dagens första kopp kaffe, blir lite skevt när man får i sig den så sent

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 105
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 988
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 177
· Visningar
61 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 10 middagar
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat