Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Skönt att foten är bättre! Hoppas du kan ut och träna snart!:banana:

VV: YEEES! 6 kilometer idag med på 40 minuter!:banana:

Skönt att det rör på sig! Kläm till nöten rejält!

VV: Sjukt smart av mig att kleta in ansikte (+ öron, hals och nacke) med The Bodyshops restoringmask igår när jag färgade håret!
När färgen var i så var det bara att torka bort masken och poff så försvann färgen som var vilse också samtidigt som ansiktet fick en dunderkur med fukt! :bump:

Haft en fantastisk dröm inatt:bump:

Äventyr 100% !!! som i vilda västern ungefär med klippiga bergen och grand canyon. Och allt detta upplevde jag sida vid sida med Dreamboy :D

Hur du nu hittade in i min skalle inatt? :p

Men kul var det!

Åsså började jag snora då :)
Hoppas på att det inte blir strejk nu. Vår kock på jobbet ska strejka då och vi får inte ta in vikarier.
Men hoppas också de får en bra lön ju.

Monterade studsmatta igår. Så nu kan dotra hoppa

Väntar på dressyren.

Äter oavbrutet och känner nig plufsig. På måndag ska jag börja träna igen oavsett vad foten säger och dra i handbromsen vad gäller onyttiga intag.

Jag tjänade tydligen inga pengar när jag var tillsammans med min fd..
Studiemedlet och halvtidslönen räknas väl inte då.
Sen att han shoppade ihjäl sig och hade maxade kreditkort det r väl inte hans fel.
Nej jag hade inga kreditkort alls faktiskt.

Haft en fantastisk dröm inatt:bump:

Äventyr 100% !!! som i vilda västern ungefär med klippiga bergen och grand canyon. Och allt detta upplevde jag sida vid sida med Dreamboy :D

Hur du nu hittade in i min skalle inatt? :p

Men kul var det!

Låter mycket intressant måste jag säga då jag faktiskt önska jag levt där under 1800-talets mitt.
Att just jag fanns med i din dröm känns hedrande och ärofullt. :up:

Fast du missade en väsentlig del av vad han sade. Det handlar om att exv tvätta bilar i dricksvatten och liknande. Inte att dricksvatten inte skulle vara en rättighet.

VV har fått massa gjort idag, och även hittat jobb jag tänkte söka. Så får vi se om blir erbjuden intervju på någon av dem. :)

Tur man hakar på grannarnas trådlösa internet :)
Nu är wiiet också anslutet :)

På tal om Wii var det länge sen man spelade det. Står ju hos syrran. Sist jag spelade var senaste Rayman, det är väldigt underhållande när man spelar flera. :D

På tal om tv-spel;
Ge min bästa vän en kanna saft (sockrad ) och en kaka eller två, spela bomberman i 4 timmar och se vad som händer :D
Sjukt underhållande! *gamla rofl-smileyn*

VV. Suits är så bra.
Nu är frukost intaget och det är dags för Speedfinal på play.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 116
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
58 59 60
Svar
1 180
· Visningar
61 955
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar