Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Dricker kaffe och väntar på hjälp att hämta en isolerad kaninbur jag har fått.
Den måste byggas ut för att rymma två kaniner, men det bli ju billigare än att bygga nytt :)

Roffe vann första klassen! Hoppas att det håller i sig till VCn.
I morgon måste jag skärpa mig.

Sprungit runt i 4 timmar och jagat checkpoints (3/4 som var dagens mål är hittade, bara 61 kvar när jag hämtat den 4:e...) passade även på att träna när jag skulle hämta nr 2 eftersom den var precis vid gymmet :p

Sedan gick jag vilse i ungefär 30-40 min innan jag hittade rätt och fick klättra lite för att hämta den 3:e :p

Passade på att handla på hemvägen och tittade där jag trodde att 4:an fanns men den var lite för gömd för att jag skulle orka leta, var alldeles för kissnödig... :grin:

Och jag vill fortfarande ha tillbaka de gamla smileysarna!!

kl
VV: Så värdelöst att jag inte kunnat se ett enda klipp från Horse show på svtplay...:(

Nejdå husmusen.. klart du ska söka andra jobb ju!

Imorrn har jag apt, jobbar alltså 06:15-18:30 :( :eek:

kl

VV: GAH! Livet är bra komplicerat ibland, samtidigt som det är en dans på rosor!:p

Sonic, behövde du en nyare mobil?
Jag tror J har tagit med en ny till mig och jag behöver ju faktiskt inte två...

Är helt färdig, tog faktiskt två propavan nu och ska lägga mig och glo på burken... hoppas bli trött snart

Oki :) Blir så bra så. Inte för att jag är sugen på att resa långt dårå, men :)
Jag och dotra kanske kommer i sommar en sväng :)

Min vän ringde och undrade vad jag gjorde på tisdag. Jag fick massa bilder på oralsex efter hennes fråga och undrade vad fan det var frågan om, varför ska vi utföra oralsex på varandra? Jag hade nämnligen hört "kan du inte komma hit så vi kan leka med munnarna?". Visade sig att hon frågade om vi skulle "leka med muggarna". HAHAHA.

Kl.

Blä. Känner mig eländig.
Ska köra första träningspasset på drygt en och en halv vecka. Hoppas att foten inte protesterar för jag mår bättre när jag får röra på mig.

Hoppas det går bra MarieJ!

Vv: laddar för en otroligt fullspäckad vecka. Jobb varje dag , två lösdrifter att fixa, betesläpp, städa ur stallet och flytta hästarna. Ledig i helgen. Längtar! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 127
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
58 59 60
Svar
1 181
· Visningar
62 030

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?

Hästrelaterat