Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

vv.
idag tyckte jag mycket om min chef för jag fick lönelappen :D
hade gjort 42 timmar förra månaden på 100% OB :p det gav lite extra pengar ;)

kl

VV: Vill se ljuset i slutet av tunneln! Vill att saker och ting ska börja arta sig!

Hoppas att det vänder för dig så att det går mot ljusare tider..

VV.
Fullt upp, hade inte suttit fel med lite fler timmar på dygnet :crazy:

Tack! Jag behöver lära mig att sluta sätta sån press på mig själv. Man behöver inte ha gjort allt och kunna allt och ha en Bachelor eller Magister innan man är 25...

Knölen i bröstet var tydligen ofarlig även om en annan cysta upptäcktes men ska även den vara ofarlig. Känns otroligt skönt! :D hjärtat som var med har varit en riktig klippa och stackaren blev ruskigt orolig när dom som kom in efter mig oxå kom ut före, men så gjorde dom oxå ett ultraljud utöver mamografin . Tack för ert fina stöd :love:

Tack! Jag behöver lära mig att sluta sätta sån press på mig själv. Man behöver inte ha gjort allt och kunna allt och ha en Bachelor eller Magister innan man är 25...

Det behöver man verkligen inte, även om tiden rullar på så är det ju egentligen bara en själv som man behöver jämföra sig med. Att ta en magister innan man fyllt 25 är det nog få som gör, många är ju betydligt äldre innan de ens börjar läsa, om de ens börjar :) Förstår givetvis att du vet detta, men om du på något sätt lyckades komma undan den stress som du själv verkar ge dig själv så skulle det nog underlätta mycket.. Vet själv hur det är när man sätter orimliga krav på sig själv, att man måste klara alla tentor, kurser osv.

När jag läste så stressade jag också upp mig, fick sådan prestationsångest och hamnade till och med i en ond cirkel där det slutade med att jag inte fick något gjort alls... Vilket inte gjorde tankarna om mig själv piggare..

Men sedan så kom jag på något vis fram till att jag skulle ta tag i saker och ting och då inte försöka fixa allt på en gång, man är ju trots allt inte mer än människa ;) Så jag gjorde upp en plan som passade mig och som gjorde att motivation, ork osv kom tillbaka. Detta i sin tur ledde ju även till att man orkade med annat, som var roligt då man kände sig bättre och kunde ta vara på positiva saker också så att säga.

Nu kanske detta inte riktigt är den situation som du sitter i? Det är ju även så att man kan ju inte göra allt på en gång, väljer man att göra det andra så får man ju kanske prioritera bort annat. Om det blir överväldigande så kan man faktiskt ge sig själv rätten att backa ett steg och justera om lite, vägen ska ju anpassas efter en själv.

Knölen i bröstet var tydligen ofarlig även om en annan cysta upptäcktes men ska även den vara ofarlig. Känns otroligt skönt! :D hjärtat som var med har varit en riktig klippa och stackaren blev ruskigt orolig när dom som kom in efter mig oxå kom ut före, men så gjorde dom oxå ett ultraljud utöver mamografin . Tack för ert fina stöd :love:

Vad skönt! :bump:

Kl
Vad skönt Emmaw

Jag har ont och är utmattad ;)
Men men imorrn är det fredag så det ska gå bra.

Så skönt för dig :) Då kan du pusta ut nu :)

Så bra skrivet!:love: Jag sitter i den situationen att jag står vid ett vägskäl ungefär. Jag måste välja vad jag ska göra, vad jag vill bli, osv osv.. Eller ja måste och måste.. På sidan om det är det en flytt, som förhoppningsvis underlättar och förenklar en hel del, men ibland kommer den här paniken att jag måste veta allt nu, jag måste göra ditten och datten annars är jag misslyckad.
Jag sätter sån press att jag inte vet i vilken ände jag ska börja liksom! Jag blir ibland överväldigad...
Men det tar sig nog:) Jag måste följa mitt hjärta lite mer kanske:) Vissa dagar är jag också mer relaxt och ser lite positivare/enklare på allt:)

Verkligen, känns som om en rullgardin framför ögonen försvunnit. Nu är det nya friska tag som gäller:D

vv: Har gjort bra val ang min ekonomi. Det blir en knaper månad men alla slantar hamnar där dom ska och jag kan känna mig lugn och stolt ge mig en klapp på axeln :banana:

kl

VV: Vill springa nu, eftersom det ska regna ikväll, men vill springa med sambon.. Förhoppningsvis stämmer värderleksrapporten!:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 116
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
58 59 60
Svar
1 180
· Visningar
61 925
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30